Spot, nagrada za interpretacijo na Slovenski popevki, je bil v slogu Leni Riefenstahl in povojne sivine posnet na dveh lokacijah, v rastlinjaku v ljubljanskem Tivoliju in na kultnem kopališču Ilirija. Metafora minevanja, ki je v Šopku maka močno prisotna, je ohranjena tudi v spotu. »S praznino smo želeli nakazati nekaj, česar ni in ‘nikoli ne bo’. Bazen je prazen, v rastlinjaku ni rož … Posebej zanimivi so modeli in plavalci, odeti v pričeske in make-up 20. let prejšnjega stoletja, z vintage plavalnimi kostumi, ki sredi praznega bazena ustvarijo vtis o času in ljudeh, ki jih tam več ne bo,« pojasnjuje Dežan.

V spotu poleg pevca ter radijskega in televizijskega voditelja nastopajo tudi miss Universe Slovenije 2007 in tisto leto najlepša Evropejka svetovnega izbora Tjaša Kokalj, 1. spremljevalka miss Universe Slovenije 2008 Vanesa Štefanovski, manekenka in model Nuša Lesar ter plavalci Gregor Verko, Blaž Lušina in Martin Vrhovšek.

Spot bo luč sveta ugledal na vseh večjih spletnih portalih in YouTubu, kakršna je danes usoda spotov, konec novembra.


Zadnje novičke

Prejšnji članekPanika na britanskem dvoru
Naslednji članekZvezdnice se prodajajo