Deli

Washingtonski preiskovalec Rod Wheeler, ki danes toži televizijo Fox news zaradi prispevka o smrti uslužbenca demokratske stranke Setha Richa, je dejal, da je predsednik ZDA, Donald Trump, osebno pregledal zavajajoči prispevek, vplival na vsebino in zahteval čim prejšnjo objavo na televiziji FOX.

Če se bo dokazalo, da je predsednik Trump ali kdorkoli iz Bele hiše prispevek res pogledal (posnetek je predmet odškodninske tožbe), in potem vplival na vsebino, bo to zbudilo velik dvom v kredibilnost ene najbolj priljubljenih ameriških televizij in samega predsednika. V zadnjem letu pa bi se naj Trump vse bolj nagibal k levi televiziji. Spomnimo, na televiziji FOX so se v zadnjem času dogajali številni pretresi – spolna nadlegovanja in odpovedi. Kljub temu – FOX NEWS ostaja pri vrhu gledanosti, saj ima zvesto republikansko bazo, ki pa je zdaj razdeljena.

Nobena skrivnost ni, da voditelja Sean Hannity in Tucker Carlson ter kolegi iz jutranjega programa FOX friends odkrito navijajo za Trumpa, ki jih redno označuje za najboljše kar obstaja v novinarstvu. Potem so pa tu Chris Wallace, Shepard Smith …., ki želijo ostati novinarji in zaradi tega doživljajo napade gledalcev, ki so na strani predsednika.

Wheeler je včasih delal kot komentator na televiziji FOX news in lani ga je Trumpov bogati donator Ed Butowski najel za preiskavo smrti Setha Richa. Whiller je menda povedal, da je odkril stike Richa z WikiLeaksom in da nekdo z velikim vplivom ovira preiskavo Richeve smrti. Potem pa vse skupaj zanikal (?).

Bela hiša zanika sodelovanje

Butowski zdaj zanika, da bi Trump posebno odobril prispevek Zimmermanove o preiskavi. Televizija Fox News zadevo preiskuje, prispevek pa je umaknila, obenem pa odločno zavrača Whillerjevo trditev, da je s prispevkom šlo za obračanje pozornosti od ruske afere.