Na žalost se le 4% žensk na svetu dojema kot lepe. Dove želi spodbuditi vse ženske, da se počutijo lepe in zato sledi svoji misiji ustvarjanja sveta, kjer je lepota vir samozavesti, in ne negotovosti. Dove globalna raziskava je pokazala, da se 80% žensk strinja, da je vsaka ženska lepa zaradi nečesa, ampak same te lepote ne vidijo. Aplikacija „Dove preobrazba oglasa“ bo zato prispevala k širjenju sporočil, ki govorijo o lepoti, ki jo ženske vidijo v drugih in jim omogočila, da to delijo z vsemi ženskami na socialnem omrežju.
Ta edinstven koncept, ki daje možnost ženskam, da so neposredno vpletene v kampanjo je bil nagrajen tudi s strani stroke. Kampanja je bila do sedaj že uspešno lansirana v Veliki Britaniji, Avstraliji in Braziliji ter je pozitivno vplivala na več kot 33 milijonov žensk.
Dove preobrazba oglasov se bo v Sloveniji uradno pričela 8. marca. Aplikacija, na osnovi katere lahko sodelujete v tej kampanji tudi sami, je na voljo na povezavi: www.facebook.com/dove.
Zadnje novičke
- Darja Gajšek je sporočila veselo novico. Razkrila je tudi datum
- Tekmovalka svoj odhod v MasterChef Slovenija skrila pred družino
- Takšno zavidljivo postavo v kopalkah ima Ana Pusovnik po porodu
- Pevka Alya ni šparala, tole bo krasilo njen dom
- MasterChef Slovenija: Gledalci razočarani že takoj na začetku šova
- Nikoli ne bi verjeli, da je Melani Mekicar izgledala tako
- Nina Pušlar je po dolgem času pokazala, kje je
- Peter Prevc in Borut Pahor sta se poslovila