Vsaj del velikega evrovizijskega finala si je ogledal kar vsak drugi Slovenec oz. 904.400 različnih posameznikov.

Maraaya pred male ekrane privabila skoraj tretjino Slovencev

Prvi predizbor Pesmi Evrovizije je v torek, 19. maja, na TV SLO 2 spremljalo povprečno 6,8 % ali 132.400 gledalcev, starih nad 4 leta, oz. 19 % delež vseh gledalcev televizije. Dva dni kasneje je drugi predizbor na TV SLO 2 spremljalo povprečno 14,8 % ali 289.000 gledalcev, starih nad 4 leta, oz. 36 % delež vseh gledalcev televizije. Veliki finale Pesmi Evrovizije 2015 je v soboto, 23. maja, na TV SLO 1 spremljalo povprečno kar 22,5 % ali 440.500 gledalcev, starih nad 4 leta, oz. 61 % delež vseh gledalcev televizije. Vsaj del oddaje pa je videlo kar 904.400 različnih posameznikov. Največ gledalcev je spremljalo Pesem Evrovizije 2015 ob 21:24 uri, v času nastopa slovenskih predstavnikov, in sicer kar 29,8 % ali 582.900 gledalcev, starih nad 4 leta, oz. 64 % delež vseh gledalcev televizije v času prenosa.*

"Ponosna sva, da imava posnetek, ki ga lahko s ponosom pokaževa kateri koli založbi v tujini, in tudi komentarji in odzivi so fenomenalni," sta po vrnitvi v Slovenijo povedala Maraaya.

Aleš in Marjetka Vovk sta tudi razkrila, da smo se Slovenci prvič dvakrat zapored uvrstili v finale, nekaj pa pomeni tudi 14. mesto od 40-ih držav – za seboj smo namreč pustili 26 držav, tudi nekaj glasbenih velesil, kar je več kot jih je pred leti sploh tekmovalo.

Izdala sta še, da sta izvedela, da je po radijskih postajah v Evropi Here For You 4. najbolj predvajana pesem iz Evrovizije in da smo prišli med 100 najbolj prodajanih pesmi na svetu.

*Raziskava AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta.


Zadnje novičke

Prejšnji članekVau! Kris Jenner našla škatlo vibratorjev
Naslednji članekRazkril! George Clooney: Del medenih tednov preživel nenavadno