Zdaj že urbana legenda o videokaseti in telefonskem klicu, ki vsakemu gledalcu napove smrt čez natanko sedem dni, se je prvič pojavila v romanu Krog (1998) japonskega pisatelja Kôjija Suzukija. Roman je na Japonskem doživel velik uspeh, za njim pa še uspešnejšo filmsko adaptacijo z istim naslovom kot ga je imela literarna predloga. Film je režiral Hideo Nakata in pomeni začetek fenomena japonskih psiholoških grozljivk.

Sledile so številne tuje filmske različice in nadaljevanja. Med njimi je najbolj znana Krog (2002) režiserja Gorea Verbinskega (tudi režiserja treh delov Piratov s Karibov in animirane pustolovščine Rango). Če je prvi del franšize vestno sledil japonskemu izvirniku, pa je Krog 2 (2005, režija prav tako Hideo Nakata) povsem samostojna zgodba.

V začetnem delu je Rachel Keller Samaro izpustila iz vodnjaka in svojemu sinu življenje rešila s kopijo morilskega posnetka, v drugem pa je zaprla pokrov in upala, da bo maščevalni duh v vodnjak ujete deklice tam ostal za vedno. Da se je zmotila, dokazuje tretji del, poimenovan Krogi (Rings). Samari je uspelo pobegniti iz svojega temačnega zapora in po svetu spet seje smrt in grozo.

Trd oreh je bila lasulja

Novi film iz franšize Krog se odvija 13 let po izvirniku, v njem pa v vlogi Julie nastopi italijanska zvezdnica Matilda Lutz. Za masko in kostum, s pomočjo katerih se je igralka Bonnie Morgan prelevila v strašljivo  Samaro, so stilisti in vizažisti vsakič porabili skoraj sedem ur. Posebej trd oreh je bila njena lasulja, ki je morala ves čas snemanja izgledati kot da je mokra.


Zadnje novičke

Prejšnji članekAdele bo nastopila na grammyjih!
Naslednji članekGwen Stefani in Gavin Rossdale obžalujeta: nisva hotela ločitve