Kampanja z majhnim finančnim vložkom je skupaj z eno izmed vodilnih domačih bank in priljubljenim raperjem Zlatkom k sodelovanju pritegnila veliko število mladih, ki so kreirali enega izmed raperjevih največjih dosedanjih hitov. Vsi, ki so sodelovali v eni največjih oglaševalskih akcij pri nas, so odgovarjali na preprosta Zlatkova vprašanja: »Kaj vas v življenju najbolj motivira, kaj je tisto, kar vas dvigne, ko ste na tleh in vas žene naprej?« V akciji, ki je potekala preko raperjevega Facebook profila, je sodelovalo 2500 mladih, ki so nadgrajevali Zlatkove rime, sodelovanje pa je postopoma pripeljalo do uspešnice Več od lajfa, ki je nemudoma postala popevka tedna na najbolj poslušanem slovenskem radiju, se uvrstila med top 3 na regionalni MTV lestvici, o akciji pa so široko poročali vsi največji slovenski mediji. Sicer se pod najbolj zaslužna za uspešnost akcije poleg Zlatka podpisujeta idejna avtorja Blaž Vuk in Tine Lugarič.

V okviru portoroškega medijskega festivala so tako Zlatko in Pristop mladim znova dokazali, da njihov glas šteje in da je trud, kreativnost in domiselnost tudi nagrajena. Uspešnica Več od lajfa je sicer pred kratkim zasijala tudi na novem Zlatkovem albumu Plečnikova rože, ki je pri ReflektorMusic izšel 1. novembra, pesem pa še vedno kraljuje na radijskih postajah in dviguje množice na Zlatkovih koncertih.

Sicer Zlatko nikakor ni novinec v oglaševalskih vodah. Pred dvema letoma je namreč sodelovanje s slovenskim mobilnim operaterjem prav tako poželo nagrade in odlične odzive publike. Še eno področje, kjer se vedno nasmejani Zlatan Čordić znajde preprosto odlično!