Alessandra Ambrosio je sicer že dalj časa ambasadorka Rimowa kovčkov in vse večje oglaševalske kampanje tega podjetja so nekako povezane z njo. Zadnja pa je tudi zato, ker izhaja iz nje same, nekaj posebnega in predstavlja njen sofisticirani stil, ki se ujema z osnovnim sloganom podjetja.
Podjetje Rimowa je za sezono 2016-2017 pripravilo povsem novo oglaševalsko kampanjo za kovčke Bossa Nova, katere obraz je svetovni supermodel Alessandra Ambrosio.
Navdih za kampanjo je bila brazilska lepotica sama. Alessandrina domovina je namreč Brazilija in tako je ambasadorka kovčkov dobila tudi svojo 'brazilsko' kolekcijo.
Zadnje novičke
- Se bo Aleš Vovk – Raay podal na novo poslovno pot?
- Zajtrk, s katerim ne boste lačni čez dan. Vaša postava vam bo hvaležna
- Barbara Perić je MasterChef že zapustila, a ker sodnikov nikakor ni mogla pozabiti, jim je naredila …
- Je Rudi Mlakar (Poroka na prvi pogled) s tem dejanjem dokazal, da se je Marjetka motila?
- Je dejanje Vesne Ponorac sploh dobro vplivalo na ženske, predvsem mlajša dekleta?
- Le kaj še lahko pričakujemo od Mateja Zemljiča (Skrito v raju)
- Je Alen Janković, mož Darje Gajšek, pričakoval, da mu bosta s hčerko naredili to?
- Znano, kdaj se vrača nova sezona serije Ja, Chef!