Prve reklame se bodo pojavile v časopisu GQ, nato pa še v vseh ostalih pomembnejših modnih revijah. Nenapisano pravilo Pepe Jeansa, ki so ga upoštevali tudi tokrat, je, da za kampanjo najamejo osebo iz showbiznisa, ki privlači medijsko pozornost ter relativno neznan model, ki bo tokrat Daria Werbowy.
Potem ko je Sienna Miller postala zaščitni obraz Pepe Jeansa, se je z njimi poskušala dogovoriti tudi za dizajnersko sodelovanje. Igralka je sprva namreč načrtovala, da linijo Twenty8Tweleve, ki jo je kreirala skupaj s sestro Savannah, izda prav pod okriljem Pepe Jeansa, kasneje do sodelovanja ni prišlo, igralka pa je dobila odpoved.
Zadnje novičke
- Katarina Čas žaluje. Poslovil se je…
- Spenjanje las za vsako priložnost, hitro in zares elegantno
- Luka Dončić živi za košarko, a po novem bo …
- Tadeje Majerič je sporočila čudovito novico. Čestitamo
- Znan slovenski pevec je povedal, kaj sledi zdaj
- Nočna mora za Katarino Benček
- Luka Basi naredil prikupno napako
- Tjaša Vrečič (Kmetija) se sooča s takšnimi težavami