Serija, ki nastaja v produkciji produkcijske hiše Mangart, je osvojila občinstvo. Nadaljevanka je dosegla poseben televizijski uspeh, saj se kar štiri tedne zapored veča število njenih gledalcev – prvi teden je bil delež gledalcev v ciljni skupini med 18 do 49 let 14,7 odstotka, v četrtem tednu pa 19,6 odstotka. Zanimivo je tudi to, da je razmerje med gledalci po spolu bolj uravnoteženo kot pri podobnih zabavnih vsebinah.

Nadaljevanka je na sporedu od srede do petka ob 20. uri in v ciljni skupini VSI med 18 do 49 let dosega povprečni delež 16,15 odstotka slovenskih televizijskih gledalcev.

Najbolj gledana epizoda je bila 26. marca, ko je delež gledalcev v ciljni skupini VSI med 18 do 49 let dosegel 20 odstotkov slovenskih televizijskih gledalcev, kar predstavlja kar 62.700 slovenskih televizijskih gledalcev.


Zadnje novičke

Prejšnji članekEd nima proti, če Taylor hodi s Calvinom!
Naslednji članekFOTO! Sestri Kendall osvajata Coachello!