Serija, ki nastaja v produkciji produkcijske hiše Mangart, je osvojila občinstvo. Nadaljevanka je dosegla poseben televizijski uspeh, saj se kar štiri tedne zapored veča število njenih gledalcev – prvi teden je bil delež gledalcev v ciljni skupini med 18 do 49 let 14,7 odstotka, v četrtem tednu pa 19,6 odstotka. Zanimivo je tudi to, da je razmerje med gledalci po spolu bolj uravnoteženo kot pri podobnih zabavnih vsebinah.
Nadaljevanka je na sporedu od srede do petka ob 20. uri in v ciljni skupini VSI med 18 do 49 let dosega povprečni delež 16,15 odstotka slovenskih televizijskih gledalcev.
Najbolj gledana epizoda je bila 26. marca, ko je delež gledalcev v ciljni skupini VSI med 18 do 49 let dosegel 20 odstotkov slovenskih televizijskih gledalcev, kar predstavlja kar 62.700 slovenskih televizijskih gledalcev.
Zadnje novičke
- Rok Piletič je z Maldivov prijel darilo, a ne od Nike Zorjan temveč, od te lepe mladenke
- Indira Ekić in Matic Kolenc sta presenečena nad tem dejstvom na eksotičnem otoku
- Poroka na prvi pogled: Irena ogorčena nad dejanjem Andreja
- Bo ta tekmovalec moral kar takoj zapustiti MasterChef kuhinjo?
- Miha Hercog je povedal resnico o svoji sestri
- Nuša Lesar: spoznanje je prišlo nepričakovano
- Katarina Benček je povedala resnico o Tini Gaber, zdi se ji pošteno, da ljudje izvejo
- Zdaj je jasno, kako mož Alenke Godec očara toliko ljudi