21. Slovenski oglaševalski festival se bo v GH Bernardin pričel ob 11. uri, in sicer s podelitvijo nagrad najboljšim osnovnošolcem in srednješolcem, ki so sodelovali na letošnjem tekmovanju Dijaške oglaševalske scene Slovenije (DOSS). Kongresni del festivala se bo pričel ob 16. uri s pregledom Oglaševalske letine, ob 17. uri bo sledilo predavanje psihoterapevta Zorana Milivojevića, ob 18. uri pa še okrogla miza o stanju v slovenskem medijskem prostoru, ki jo bo vodil Andraž Zorko. Festival se bo zaključil v petek zvečer, zaključno prireditev s podelitvijo nagrad 21. SOF-a: priznanj Agencija leta in Znamka leta, velikih nagrad, zlatih priznanj, priznanj najboljšima produkcijskima hišama filmskih in radijskih oglasov ter stanovskih nagrad Slovenske oglaševalske zbornice – Oglaševalska osebnost in Oglaševalec leta.

Rdeča nit letošnjega festivala je dialog, brez katerega v tržno-komunikacijski stroki ne gre; dialog se nenehno dogaja v celotnem oglaševalskem trikotniku, torej tako znotraj podjetja kot v odnosu med agencijami in naročniki, oglaševalci in mediji, marketingom in upravo … V treh festivalskih dneh bodo svoje znanje in izkušnje z udeleženci v okviru predavanj, delavnic in okroglih miz delili številni domači in tuji strokovnjaki, med katerimi so Delphine Remy-Boutang, vodja globalnega trženja preko družabnih omrežij pri IBM-u, Hans Molenaar iz Beeckestijn Business School, v okviru Pristop Talk Showa bo James Whatley opozoril na pomen word-of-mouth marketinga kot sestavnega dela tržno-komunikacijskih kampanj, pa Jonas Žnidaršič, Jernej Repovš …

Ob tem so organizatorji pripravili tudi dva multiloga, v okviru katerih bodo na odru soočili zanimive govorce, vsakemu od njih pa vnaprej odmerili čas, ki ga bo imel na voljo za to, da prepriča občinstvo. Prvi multilog z naslovom Kaj se lahko naučimo od slovenskih start-upov? bo temeljil na razpravi o inovativnih rešitvah kot ključu za uspeh (nastopili bodo predstavniki štirih uspešnih slovenskih start-up podjetij), drugi z naslovom Pirati, oglaševalci in drugi teroristi pa bo udeležencem odstrl aktualno temo svobode interneta in najnovejših poskusov njegove regulacije. O tem bodo spregovorili novinar Sobotne priloge Dela Lenart J. Kučić, informacijska pooblaščenka Nataša Pirc Musar, Timotej Gala iz Httpoola in Janja Božič Marolt iz Mediane.

Na SOFu bosta tudi dve okrogli mizi – eno, o medijskih vsebinah in gledalcih, bo vodil Andraž Zorko, drugo, na kateri bo govora o tem, ali dialog med poslovnimi funkcijami v podjetju res deluje, pa bo vodila prof. dr. Maja Makovec Brenčič.

»Komunikacije so danes popolnoma odprte, znamke pa soustvarjajo uporabniki, s katerimi moramo biti sposobni vzpostavljati in voditi dialog, trialog, tudi multilog ter se v komunikaciji prilagajati tako z vidika uporabe primernih komunikacijskih orodij kot sporočil. Zato je to tema, ki se ji moramo poglobljeno posvetiti vsi, ki delamo v tržno-komunikacijski stroki. Do tega je sicer prišlo že s samim pojavom interneta, v zadnjem obdobju pa se je z vse hitrejšim razvojem družbenih omrežij, mobilnih platform, aplikacij … razvoj le še pospešil,« pravi Eva Aljančič, predsednica 21. Slovenskega oglaševalskega festivala in direktorica marketinga v družbi Si.mobil.

Agencije, produkcijske hiše in oglaševalci so v tekmovalni del letošnjega festivala skupno prijavili 386 del. Samo Geršak, predsednik žirije letošnjega SOF-a, pravi, da ga bodo pri ocenjevanju prepričala »iskrena in presenetljiva dela z močno idejo, vrhunsko izvedbo in jasno povezanostjo z blagovno znamko.« Pri novi tekmovalni skupini digitalne oglaševalske akcije pa je po njegovem mnenju »bistveno strateško razmišljanje, ki postavlja digitalno v središče komunikacije, ne da je zgolj privesek klasičnih kampanj. Pri tem me najbolj zanima, kako so avtorji rešili prehode med digitalnimi in nedigitalnimi orodji oz. z drugimi besedami – kako potrošnika zmotivirati, da bo po ogledu na primer citylighta obiskal spletno stran, si na njej ogledal video, sodeloval na FB strani, obiskal dogodek ipd. Menim, da bodo v prihodnosti zmagovalci tisti, ki bodo v tem najuspešnejši.«


Zadnje novičke

Prejšnji članekEMPIRE AWARDS: Harry Potter zmagal v kategoriji za najboljši film!
Naslednji članekUJETA! Raay in Marjetka na sprehodu ob obali z malim Vidom