V kongresnem delu 19. Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF), ki bo med 24. in 26. marcem potekal v Portorožu, bo največ pozornosti namenjene novim dejstvom, spoznanjem in izkušnjam, ki jih je v tržno-komunikacijsko stroko prinesla nova gospodarska situacija. »Spremenjeni gospodarski položaj je pretresel trg tržnih komunikacij, spremenile so se nakupne navade potrošnikov, posledica česar so novi in drugačni načini razmišljanja o marketinških in oglaševalskih praksah. O svojih izkušnjah bodo na 19. Slovenskem oglaševalskem festivalu spregovorili domači in tuji strokovnjaki,« pravi Robert Hernec, predsednik 19. SOF-a in direktor trženja v družbi Europlakat.

Agencije, produkcijske hiše in oglaševalci so v tekmovalni del letošnjega festivala skupno prijavili 506 del, od tega jih bo največ (59 del) tekmovalo v skupini internetno in mobilno oglaševanje. V skupini film (TV, kino in spletni oglasi) tekmuje 57 del, v skupini tiskanih oglasov 54 del, v skupini inovativne oblike komuniciranja 45 del, v skupini zunanje oglaševanje 44 del, v skupini korporativna oglasna sredstva 38 del, v skupini neposredno trženje 35 del, v skupini radijskih oglasov 29 del, v skupini celostne oglaševalske akcije 26 del in v skupini dogodki 15 del. V posebne tekmovalne skupine OFF SOF je skupno prijavljenih 104 del.

Največ del so prijavile agencije Pristop, ki je prijavil 108 del, Publicis, ki je prijavil 96 del, Futura DDB, ki je prijavila 71 del, in Luna TBWA, ki je prijavila 65 del. Skupno je dela v tekmovalni program prijavilo 49 prijaviteljev.

Je res več možnosti da prejmeš nagrado, če prijaviš več del? Nebi smelo biti. Kmalu bomo imeli odgovore tudi na to vprašanje.

Normal 0 21 false false false SL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4


Zadnje novičke

Prejšnji članekTjaša Železnik: Je njen mladostniški videz res posledica botoksa?!
Naslednji članekHarry Potter: Nisem homoseksualec!