Zdaj se vrača na klubsko sceno, njeno vrnitev pa spremlja zanimiv animiran video Japan Suggar, ki ga vrti tudi MTV.

Kakšen je občutek ob vračanju na sceno po porodu?
Nastopati sem nehala v četrtem mesecu nosečnosti, ko mi je zrasel trebuh in se na nastopih nisem več počutila prijetno. Zadnji špil pred nosečnostjo sem imela na Poljskem, 13. februarja 2010. Vrnila pa sem se kar hitro, že dva meseca po porodu. Načrtovala sem polletni premor, a sem nepričakovano dobila ponudbo za nastop na šovu z Davidom Guetto, česar se ne izpusti. Tako sem se vrnila nekoliko hitreje in zdaj že nekaj časa nastopam redno in zelo uživam. Na začetku je bilo naporno potovati z majhnim otrokom, a me publika na plesišču iz nastopa v nastop napaja z energijo in ni več težko. Vrtenje glasbe, potovanja in nastope spet doživljam kot nekaj novega, saj je bil premor kar dolg, in res zelo uživam.

Leta 2000 ste bili povabljeni na Red Bull Music Academy v Dublinu. Kaj lahko mlad didžej potegne iz take izkušnje?
Tja sem šla čisto na začetku svoje kariere. Debitirala sem leto prej v praškem klubu Roxy, tako da sem bila pred odhodom v Dublin res na trnjih. Tja sem šla s kolegom, ki vrti bolj umirjeno glasbo, spremljal naju je še novinar in Prage. Spoznala sem kar nekaj zanimivih ljudi, najbolje pa smo se ujeli s Sebastienom in Pawelom iz Varšave. Združil nas je okus za podobno glasbo, po vsakodnevnih predavanjih pa smo za gramofoni skupaj preživeli precej časa in se zelo zabavali. Spomnim se tudi srečanja s Sussane, avstrijsko didžejko in ustanoviteljico spletne strani FemalePressure.net, ki nastopa pod imenom Electric Indigo. Ona je name naredila zelo močan vtis.

Kot mnogi Čehi se tudi vi na jadranski obali počutite zelo domače.
Zelo rada imam morsko hrano, sveže ribe, zelenjavo, sadje, in v krajih z zelo prijetno klimo vam tega res ne primanjkuje. Všeč so mi tudi pokrajina in ljudje, sploh njihov karakter, saj so vsi po vrsti veliki žurerji.

Ste kot ženska v izrazito moškem poklicu kdaj izkusili pravi moški šovinizem?
Pred leti me je Chris Liebing povabil na zabavo založbe CLR. Vrteli so še Adam Beyer, Henrik B, Advent in Chris. Bila sem druga na programu. S tour-menedžerjem sem prišla v didžej kabino in začela vrteti. Plesišče je bilo že dokaj polno, a kar naenkrat sem opazila, da so moji miksi nenatančni, čeprav se je v slušalkah vse slišalo okej. Na težavo sem opozorila tehnika, ki je preveril opremo in povezave in ker ni našel napake, je bil prepričan, da enostavno ne znam miksati, ker sem ženska. Seveda sem ponorela, vse je bilo izredno stresno, saj nisem vedela, kako zadeve spraviti v red. In potem so se za mano pojavili še vsi ostali didžeji. Bila sem zgrožena, saj sem bila prperičana, da bodo tudi oni mislili, da sem za slabe mikse kriva jaz. Povedala sem jim, kaj je narobe in ko sta opremo preizkusila še Adam in Henrik, je bil tudi pri njunih miksih rezultat enak. Potem so vsi začeli iskati napako in jo tudi našli – Cisco oz. Advent je pustil prižgan Reloop z delayem, kar je bilo krivo za napako, ki jo je takoj odpravil in lahko sem delala normalno. Hvala bogu so bili ljudje na plesišču potrpežljivi in me niso izžvižgali in videla sem, da so bili kolegi jezni na tehnika, ker se je do mene obnašal pokroviteljsko. A se mi ni opravičil. Zdaj mi je vseeno, takrat pa bi lahko odreagiral drugače. Bila sem tako zafrustrirana, da sem pomislila celo na to, da mi je kdo v pijačo podtaknil psihedelično drogo. A kolegi didžeji so bili pravi profesionalci in so mi priskočili na pomoč, me je pa Chris zjutraj vseeno malo zbodel, da ne znam miksati.

Že dolgo poznate tudi naša gramofonska mojstra Kanzyanija in Umeka. Kako ste se zapletli?
Oba zelo spoštujem, kot osebi in didžeja. Prvič smo se srečali pred kakšnimi desetimi, enajstimi leti, na žuru v stari kinodvorani v Brnu. In mislim, da smo vsi takoj začutili, da nas druži podoben glasbeni okus. Kasneje ju povabila na gostovanje na mojo rezidenco v klubu Fabric v Ostravi, kjer smo pripravili nekaj odličnih žurov. Umek je posnel tudi odličen remiks mojega komada Mirage 01 in še vedno se srečujemo na raznih festivalih. Anekdot ne manjka, saj sta oba zelo zabavna, lahko pa omenim, da sem bila zraven tudi na tistem znamenitem žuru v Brnu, kjer si je Umek polomil rebro. Saj najbrž poznate štorijo, ko se padel z odra na kup kovčkov za plošče. Takrat smo vsi mislili, da pretirava in da res ne bi bilo treba toliko javkati, a ko se je vrnil v Ljubljano, je zdravnik potrdil, da ima res zlomljeno rebro.

Nekaj časa je že, odkar ste nazadnje nastopili pri nas. Kakšno glasbo vrtite zdaj?
Rada mešam različne glasbene stile, a glavni je še vedno funky, groovy, melodičen tehno z močnimi basovskimi linijami. Čeprav me rado odnese tudi v tech-house in progresivne vode. A s tem se res ne obremenjujem. Vseeno mi je ali je komad komercialen ali ne in v kak predal ga umeščajo, samo da mi je všeč in da me spravi v ples. Važno je, da se tako jaz kot ljudje na plesišču ob glasbi zabavamo, smo veseli, sproščeni, da pozabimo na vsakdanje skrbi in enostavno uživamo v muziki in plesu.

Bili ste tudi na turneji s Tiestom. Kako je bilo?
Tijsa sem leta 2004 spoznala ob njegovem prvem nastopu v Pragi. Za serijo nastopov v sredni Evropi je iskal didžeja, ki vrti nekoliko drugačno, tršo glasbo kot on. Slišal me je vrteti v Pragi in potem še nekaj moje produkcije in miksov ter me povabil k sodelovanju. Turneja z njim in vsem tistim spremstvom je bila neverjetna izkušnja. Skupaj sva nastopila na Madžarskem, Polskem, Hrvaškem, v Makedoniji, Romuniji in na Češkem. Skoraj vse dvorane so bile takoj razprodane. Res me je očaral s svojim odnosom do ustvarjanja šova in odnosa do svojih navijačev. Res jih ima rad in se jim zna posvetiti. Nikoli prej ali kasneje nisem slišala ljudi toliko časa spontano skandirati didžejevo ime. Med turnejo sva se srečevala na letalih, med večerjami in na odru, všeč mi je njegov profesionalizem, ima pa tudi dober smisel za humor. Enkrat, ob težavah na srbski meji, sem se morala celo pretvarjati, da sem njegova žena.

Zagotovo imate pripravljeno tudi kakšno svežo izdajo.
Konec aprila je pri založbi BluFin izšla moja nova skladba z zgovornim naslovom "Comeback", komad "Boy From Ipanema" pa je Carl Cox uvrstil na kompilacijo "The Revolution Continues Ibiza 2011". Veliko se posvečam razvoju svoje založbe Sound of Acapulco, ves čas lovim mlade producente, zanimive skladbe in ustvarjam lastno glasbo. Praški animacijski studio Eallin je ravnokar ustvaril odličen video za skladbo "Japan Sugar", ki ga vrti tudi MTV. In še čisto sveža novica: začela sem že delati na svojem drugem avtorskem albumu, ki bi ga rada izdala še pred koncem leta.


Zadnje novičke

Prejšnji članekPorno hiša Pippi Middleton ponudila 5 milijonov za eno seks sceno
Naslednji članekJamie Lynn Spears pokazala svojo malo princesko Maddie