1. Kaj Dostavanadom.com je in kaj ponuja?
Dostavanadom.com je dnevno ažuriran spletni portal, kjer lahko naročilo hrane za dostavo na dom, v družbo ali službo, brezplačno, hitro, varno in enostavno oddate kar preko spleta. Na Dostavanadom.com lahko pridobite informacije o ponudnikih dostave hrane in pijače na dom v Sloveniji, o njihovi ponudbi hrane za dostavo, o območjih in cenah dostave, odpiralnih časih.

2. Kako naročiti hrano za dostavo na dom preko portala?                                                                              
Oddaja naročila preko portala Dostavanadom.com je zelo preprosta in hitra. Najprej izberete ponudnika dostave hrane na dom, pri katerem želite naročilo oddati, izberete hrano s klikom na ceno artikla, ki se pojavi v košarici desno zgoraj, potrdite ali vpišete svoje podatke in pošljete naročilo hrane k ponudniku dostave kar preko spleta. Do ponudbe lahko dostopate preko interaktivnega zemljevida ali s pomočjo iskalnika (vpis poštne številke, kraja, ime ponudnika). V sistem se lahko registrirate in ob naročilu prijavite. Tako vam vašega naslova za dostavo ni potrebno vedno znova vpisovati. V primeru, da se v sistem Dostavanadom.com nebi želeli registrirati, lahko svoje naročilo hrane za dostavo oddate tudi preko hitrega naročila, kjer prijava in registracija v sistem nista potrebna.


3. Koliko stane, da naročilo hrane za dostavo na dom oddamo preko portala Dostavanadom.com?                                                                      
Storitve portala dostavanadom.com lahko uporabljate popolnoma brezplačno.

4. Kako naročeno hrano in pijačo plačam?                                                 
Naročeno hrano in pijačo plačate dostavljavcu ob dostavi, kot po navadi. Naročeno vam dostavijo z restavracije pri kateri ste naročilo oddali.  Nekateri ponudniki dostave sprejemajo poleg gotovine tudi plačila s kreditno kartico, moneto ali študentskimi boni. V primeru, da potrebujete te storitve in vam ponudnik dostave hrane le te omogoča, lahko to možnost določite pri oddaji naročila.
 

5. Kako vem, de je ponudnik dostave hrane na dom moje naročilo tudi prejel?                                                                                                    
Po oddanem naročilu prejmete na naveden elektronski naslov najprej potrdilo, da je bilo vaše naročilo ponudniku dostave hrane uspešno posredovano, za tem pa še potrditev o prejemu naročila pri ponudniku dostave hrane na dom in čakalno dobo vašega naročila. Potrditev prejema vašega naročila pri ponudniku dostave in čakalno dobo boste od naslednjega tedna dalje prejeli tudi na navedeno GSM številko.

6. Kako ponudnik dostave prejme naročilo oddano preko portala Dostavanadom.com?
V Podjetju Dostava na dom smo razvili aplikacijo, ki omogoča, da se vsebina vašega spletnega naročila, po potrditvi prejema naročila pri ponudniku dostave, natisne na njegovem tiskalniku, z vsemi pomembnimi informacijami (ime, priimek, naslov, telefonska številka, vsebina naročila, način plačila, posebne opombe).

7. Katere so prednosti naročanja hrane preko spleta?

  • Brezplačno naročanje
  • Zmanjšanje napak pri posredovanju naročila
  • Ni čakanja v vrsti
  • Obsežna ponudba na enem mestu
  • Prihranek časa
  • Udobnost nakupa

Zadnje novičke

Prejšnji članekŠola smučanja za slovenske lepotice 2
Naslednji članekSelena Gomez: Spring Breakers ni za moje mlajše oboževalce!