Na žalost se le 4% žensk na svetu dojema kot lepe. Dove želi spodbuditi vse ženske, da se počutijo lepe in zato sledi svoji misiji ustvarjanja sveta, kjer je lepota vir samozavesti, in ne negotovosti. Dove globalna raziskava je pokazala, da se 80% žensk strinja, da je vsaka ženska lepa zaradi nečesa, ampak same te lepote ne vidijo. Aplikacija „Dove preobrazba oglasa“ bo zato prispevala k širjenju sporočil, ki govorijo o lepoti, ki jo ženske vidijo v drugih in jim omogočila, da to delijo z vsemi ženskami na socialnem omrežju.
Ta edinstven koncept, ki daje možnost ženskam, da so neposredno vpletene v kampanjo je bil nagrajen tudi s strani stroke. Kampanja je bila do sedaj že uspešno lansirana v Veliki Britaniji, Avstraliji in Braziliji ter je pozitivno vplivala na več kot 33 milijonov žensk.
Dove preobrazba oglasov se bo v Sloveniji uradno pričela 8. marca. Aplikacija, na osnovi katere lahko sodelujete v tej kampanji tudi sami, je na voljo na povezavi: www.facebook.com/dove.
Zadnje novičke
- Se bo Aleš Vovk – Raay podal na novo poslovno pot?
- Zajtrk, s katerim ne boste lačni čez dan. Vaša postava vam bo hvaležna
- Barbara Perić je MasterChef že zapustila, a ker sodnikov nikakor ni mogla pozabiti, jim je naredila …
- Je Rudi Mlakar (Poroka na prvi pogled) s tem dejanjem dokazal, da se je Marjetka motila?
- Je dejanje Vesne Ponorac sploh dobro vplivalo na ženske, predvsem mlajša dekleta?
- Le kaj še lahko pričakujemo od Mateja Zemljiča (Skrito v raju)
- Je Alen Janković, mož Darje Gajšek, pričakoval, da mu bosta s hčerko naredili to?
- Znano, kdaj se vrača nova sezona serije Ja, Chef!