Moje zadnje potovanje je bilo v Singapur, in sicer je bil namen tega potovanja fotoshooting editoriala in naslovke za tamkajšno ravno na novo izdano revijo VIP, ki spada pod okrilje Playboyja. Povabljena sem bila skupaj s Sabino Mali in še nekaterimi drugimi dekleti iz Nizozemske, Italije in Filipinov, kot častna gostja na njihovem premiernem dogodku ob prvi izdaji revije VIP.

PONEDELJEK, 13.04.09

Okoli 16. ure smo prispeli v Singapur in ostanek dneva izkoristili za počivanje in za ogled centra mesta in tamkajšnje kulinarične ponudbe. Okusila sem tudi njihovo nočno življenje in kar mi je bilo zelo všeč – njihovo tradicionalno in zelo značilno sladko pekočo hrano.
@@@@@TOREK, 14.04.09

Torek smo začeli z zajtrkom, potem pa se odpravili poležavati k bazenu. Počutila sem se kot kraljica, saj so tamkajšnji ljudje res gostoljubni, zelo profesionalni, zato si tudi niso dovolili napak in so nas sprejeli kot prave zvezde ter nas na veliko razvajali. Tako so organizirali tudi dvodnevno potovanje v Indonezijo s katamaranom in sicer na otok Bintan, kjer sem imela tudi snemanje. Dan pred snemanjem pa so organizirali tajsko masažo v Nirvana Gardensu samo zato, da bom dobro pripravljena na snemanje drugi dan. Snemala sem imela na različnih lokacijah, na plaži (kjer so prosto hodile naokoli tudi opice), v prestižni vili, v bazenu… Kopanje v morju ni bilo dovoljeno zaradi meduz, zato smo se kopali v bazenu ob plaži, vmes je začelo deževati in takrat sem zagledala najlepšo oziroma najbolj intenzivno mavrico v svojem življenju.
@@@@@SREDA, 15.04.09

Ob 5. uri zjutraj se je začel fotoshooting v tamkajšnji prestižni vili, bazenu in na plaži, ki se je končal okoli 14. ure. Sledilo je kosilo in kopanje, v Singapur pa smo se vrnili okoli 18. ure.
@@@@@ČETRTEK, 16.04.09

Med drugim sem imela vsak dan nekaj intervjujev, tako televizijskih kot tudi radijskih in seveda slikanja za razne časopise. Ob 12. uri je bil intervju vseh Playboyjevih zajčic za tamkajšnjo najbolj gledano televizijo Razor TV, ob 17. uri pa smo imele generalko za glavni event oziroma otvoritveno prireditev VIP revije. Vmes so bili še intervjuji za različne televizije, radie ter fotografiranja. Event se je začel ob 20. uri zvečer in na njem smo se vsa dekleta pripeljala v Minijih in se predstavila na odru.
@@@@@PETEK, 17.04.09

Petek se je začel z intervjujem na radiu, potem pa smo se odpravili na kitajsko hitro hrano. Na večerjo smo se ta dan odpravili v prestižno restavracijo, kjer so nam postregli z njihovo značilno morsko hrano, ki je bila predvsem sladko-pekočega okusa. Obiskali smo tudi dva nočna kluba, in sicer Zouk (najbolj znan), kamor hodijo predvsem njihovi zvezdniki (voditeljice, manekenke, igralke ipd.) in Butter Factory, ki je značilen pretežno po r’n’b glasbi. Vsepovsod so nas prevažali z Miniji, ki je bil tudi eden od sponzorjev projekta.
@@@@@SOBOTA, 18.04.09

Soboto smo imeli prosto in smo jo izkoristili za nakupovanje. Singapur je definitivno tudi mesto prestižnih trgovin, torej »shopingiranja«. Za slednje žal nisem imela toliko časa, sem si pa z veseljem vzela vsaj nekaj uric za ogled Chinatowna in njihovih značilnih stojnic, kjer prodajajo zelo zanimive stvari. Tam sem tudi kupila nekaj suvenirjev za svoje prijatelje oziroma najbližje.
@@@@@NEDELJA, 19.04.09

Zadnji dan pred odhodom nazaj v Slovenijo sem obiskala tudi muzej, kjer sem spoznala celotno zgodovino in nastanek Singapurja ter njihovo kulturo ter uživala v plovbi po njihovi istoimenski reki, reki Singapur, kjer smo lahko videli veliko razliko med starim delom, staro arhitekturo in visokimi zgradbami prihodnosti, ki obdajajo stari del mesta.

Zadnje novičke

Prejšnji članekHilary Duff obiskala osnovno šolo