Eva je v Tunizijo odpotovala preko agencije Guleta, ki pri nas prodaja aranžmaje preko lastminute.com, pri kateri je rezervirala bivanje v hotelu Amir s petimi zvezdicami in ponudbo ‘all inclusive’. Nastanitev v hotelu pa je bila daleč od tega, da bi bila vredna petih zvezdic. Ob prihodu v hotel so bili prisiljeni na sobo čakati tri ure brez kakršnegakoli pojasnila, kaj se dogaja. Potem, ko jih je osebje končno pospremilo do sob, so bile te še vedno nepospravljene od prejšnjih gostov in tako se je čakanje nadaljevalo in še vedno brez pojasnil. V ponudbi hrane all inclusive jih je čakalo neprijetno presenečenje, saj je bila ves teden hrana pripravljena iz ostankov prejšnjih obrokov.

Žlice, zajemalke in krožniki so bili vsakič izjemno umazani, prav tako v celem tednu niti enkrat niso imeli pogrinjka, ampak jih je čakala umazana miza. Kljub prošnjam je natakarji niso očistili. Vsak obrok so jim z veliko vpitja in nejevolje prestavljali vsakič k drugi mizi, seveda umazani in skupaj z drugimi gosti. Nekateri so v špagetih našli črva, Eva je dobila krožnik umazan s krvjo, hrane pa nikoli ni bilo dovolj za vse goste.

Ponuba pijač je bila slabša kot v najcenejšem lokalu tipa dve zvezdici in natakarja so zalotili, kako je ostanek piva prejšnjih gostov prelil v tretji kozarec in ga potem postregel novemu gostu. To pa je le nekaj od neverjetnih stvari, ki so se dogajale v hotelu. Vse zgoraj našteto so opisali in se pritožili predstavnici Guleta, gospe Melani Cipot, ki je pobrala oziroma zabeležila tako imenovane izjave gostov.

Eva je za naš portal podala tudi izjavo o pritožbah, ki jih je poslala in o odgovoru, ki ga je prejela od potovalne agencije: “Ker je bil aranžma, ki sem ga kupila, vse prej kot 5* all inclusive, sem po uradni poti, z dvema pritožbama in podrobnim opisom situacije, uveljavljala reklamacijo. Glede na to, da sem imela plačan hotel 5* all inclusive ruleta, sem na agenciji LM d.o.o. (lastminute.si), ki mi je prodala ta Guetov aranžma, že pred rezervacijo tudi vprašala, kakšni so hoteli 5* in zagotovljeno mi je bilo, da so hoteli s petimi zvezdicami vsi izredno dobri hoteli. Verjetno ste po prebranem že ugotovili, da je stanje daleč od dobrega hotela oziroma kupljenega aranžmaja. Podjetje LM d.o.o. je moje pritožbe pošiljalo na Gulet (TUI d.o.o., Qualitymanagement Dunaj, Maximilian Hagen), ki pa je na vse skupaj odgovarjal zelo na splošno, na moje pritožbe sploh niso odgovarjali konkretno, obe pritožbi pa so v celoti pisno zavrnili s smešnimi argumenti. Kako naj si sicer razlagam kri na krožnikih in vse ostalo, na kar odgovarjajo takole ��” citiram: ‚Po naših informacijah hotel Amir povsem ustreza razpisani kategoriji, vendar je potrebno upoštevati, da se v vsakem objektu, ki ni več popolnoma nov, lahko pojavijo znaki obrabe. Navedb o nečistoči nam naše predstavništvo ni potrdilo. Tudi ponudba hrane povsem ustreza kategoriji objekta.‘„

Lahko bi rekli, da so bile to prave peklenske počitnice, se strinjate?


Zadnje novičke

Prejšnji članekMatt Damon navija za Obamo
Naslednji članekRazmerje z Jennifer Lopez je bilo napaka