V prvem delu zaključka tedna mode so manekenke predstavljale kreacije oblikovalcev Nine Šušnjare, Maje Ferme (Maja Ferme Fashion) in Nataše Hrupič (NatasaHrupic), zadnjič pa so se manekenke sprehodile v modnih stvaritvah naslednjih oblikovalcev in njihovih znamk: JSP (Jelena in Svetlana Proković), Akulture (Alenka Globočnik) v sodelovanju z Marjeto Grošelj, Garevski (Squat), Cliché (Jelena Leskovar) in Natasa Persuh (Squat). Revijo si je ogledalo kar nekaj znanih Slovencev, med njimi Ines Juranovič, Danica Lovenjak, Nina Pušlar, Peter Klinc in Nadiya Bychkova (prišla sta skupaj!), Špela Grošelj, Špela Močnik, Nina Gazibara in drugi.

Nina Šušnjara je o kreacijah razkrila:

»Tokrat so me za novo kolekcijo navdihnili ljudje, njihovi različni karakterji in sami odnosi med njimi. Ker sem mnenja, da se nasprotja privlačijo, sem se tudi tokrat poigrala s kontrasti. Odkrito – zakrito, žensko – moško, vidno – nevidno, ženstveno – trashy, mehko- trdo in glamurozno- urbano. Vse to zajema moja nova in tretja kolekcija, ki sledi RETROSPEKTIVI in ELLEMENTU z imenom 50 : 50. Linije so nekoliko bolj čiste in kroji elegantni s pridihom seksapila. Obdržala sem linije, ki so značilne za moj slog. To je pridih različnih stilov 70-ih let, ki bo vedno prisoten pri mojih kolekcijah tako ali drugače.«

Majo Ferme pa je navdihnil Pariz:

Kolekcija je inspirirana z utripom Pariškega umetniškega življenja, v katerem se zrcali zgodovina, kultura naroda in umetnost in je poklon vsem ljubljenim ženskam. Zasnovana je na nežnih pudernih tonih v kombinaciji z nevtralno belo, srebrno in zlato. Za doživetje poletne razigranosti pa so v kolekcijo vnešene barve rdeča, turkizna in pink. Sestavljena je iz izbranih materialov, od katerih prevladuje svila, kombinirana s čipko, ročno pošitimi biseri in perjem. Je preplet sodobnega s tradicijo. Združuje rokodelstvo, najboljše material in ročne dodelave. Skozi kolekcijo se pojavlja kontrast med grafičnimi in fluidnimi čistimi linijami, kroji poudarjajo linijo ženskega telesa, detajli pa so premišljeno postavljeni da zaokrožijo celoto.«

Alenka Globočnik in znamka Akultura pa je imela naslednjo vizijo:

»Pri kolekciji pomlad poletje 2012 oblikovalke Alenke Globočnik, ki ustvarja pod blagovno znamko Akultura, je poudarek na strukturi in barvi materialov, ki se drzno sestavijo v kolaž, poln energije in eksplozije optimizma. Razpoloženjska slika tisočerih obrazov barvne in brezbarvne pestrosti. Tkanina in usnje v enem pokaže plemenit barvni in strukturni sijaj. Razpoloženjska slika, primerna za vse priložnosti in za tiste, ki se preprosto znajo obleči. Akultura to pomlad znova išče in raziskuje različne strukture materialov, išče zmečkanine, potiske, praznine, kovino, transparentnost, lesk, mat, barve, vzorce, vse to in še več, drzno sestavi v razpoloženjsko sliko. ljub abstraktnemu pristopu, kolekcija poudarja krojaške vrednote, kjer fantazija tekmuje s strogostjo.«
 


Zadnje novičke

Prejšnji članekOPA! Lindsay Lohan: Bodo po njeni vagini naredili seks igračko?
Naslednji članekVroče! Imamo več podrobnosti o novem filmu Justina Bieberja!