Za oddajo As ti tud not padu so bila pričakovanja velika, saj sta bila Jurij Zrnec in Lado Bizovičar že prej zelo priljubljena. Njuni imeni sta bili tudi razlog, da je vodstvo Pop tv podpisalo pogodbo za izjemno veliko denarja. Dobro obveščeni pravijo, da naj bi oddaja stala okrog 50.000 evrov, gotovo pa je res, da je oddaja Zvezde pojejo, ki je pravzaprav na sporedu le zato, ker se je Mario Galunič začasno poslovil z ekranov, vsaj dvakrat cenejša. Ta oddaja pa, čeprav so v njej le glasbene točke (te menda zmanjšujejo gledanost oddaje – vsaj pri Mariu so bili pogovorni deli bolje gledani), tekmece na Pop tv ves čas prehiteva po gledanosti. Zato so se začele širiti govorice, da naj bi kljub pogodbi z veljavnostjo do konca tega leta oddajo umaknili že junija, govori pa se celo, da sta Lado in Jure v precej slabših odnosih kot ob začetku oddaje.
Lado in Jurij imata premalo gledalcev

Gorazd Slak, programski direktor Pro Plusa, pravi: »Govorice niso resnične. Z oddajo smo zelo zadovoljni in je izpolnila naša pričakovanja. Nedvomno pa o velikem prispevku oddaje v slovenski medijski prostor pričajo tudi pred kratkim prejete medijske nagrade in nominacije.«

S podatki gledanosti je veliko težav, saj vsaka televizija najraje izbira ciljno skupino, v kateri so podatki zanjo najugodnejši. Tako se konkurenčne televizije lahko hvalijo, da je v istem terminu prav njihova oddaja najbolj gledana. Slak o konkurenčni Zvezde pojejo pravi: »Oddaji imata različno ciljno občinstvo, zato o večji gledanosti, ki jo navajate, ne moremo govoriti. Oddaja As ti tud not padu je ob nedeljskih večerih prva izbira aktivnih ljudi, ki ji je z vsebino tudi namenjena in tako izpolnjuje naše programsko-poslovne načrte. Res pa je, da je oddaja As ti tud not padu zaradi svoje kakovosti in enkratnosti zasnove (skeči, snemanje na terenu) v slovenskem medijskem prostoru med produkcijsko najzahtevnejšimi projekti in s tem tudi stroškovno višjimi.«
Toda redni gledalci niso spregledali, da so v oddajo že uvedli novosti. Tako so imeli pred oglasnimi bloki posebne napovednike, da bi ljudi po oglasih privabili nazaj k ogledu. Tudi glasbeni gosti (Čuki in Helena Blagne) so bili precej drugačni od prejšnjih, ko so na odru prevladovali alternativni glasbeniki. Spomnimo se, da na primer Saša Lendero, ki je pred kratkim gostovala pri Ladu in Juriju, v oddaji sploh ni zapela. Natalija Verboten je pela, vendar v kombinaciji z urbano skupino Šank Rock, Špela Grošelj pa z Janom Plestenjakom. Brigita Šuler je na primer v prejšnji sezoni pela skladbo, s kakršno sicer ne nastopa – torej tudi v bolj urbanem slogu.
Gorazd Slak na vprašanje, ali je za spremembe kriva slaba gledanost, odgovarja: »Ves čas in pri vseh oddajah se trudimo, da gledalce tudi z grafičnimi elementi (napovedniki) vabimo k ogledu, in veseli smo, da te novosti ne ostanejo neopažene. To, da so se na povabilo med drugimi odzvali tudi Čuki, ki so prav v tej oddaji premierno predstavili svojo novo zasedbo, kaže, da se za sodelovanje v oddaji odločajo tudi številni priznani estradniki, ki imajo sodelovanje v oddaji za dobro priložnost predstavitve. Še naprej pa bo pri izbiranju osrednjih in glasbenih gostov veljalo pravilo, da se izbirajo na podlagi zanimivosti in kakovosti (dosežki, priznanja, uveljavljenost).«
Ob začetku oddaje se je govorilo, da se bo Ladu in Juriju pridružil večji tim avtorskih sodelavcev. Med tistimi, ki naj bi jima pomagali pri pisanju skečev, so dobro obveščeni omenjali tudi novinarja Pop tv Janeza Usenika. Toda kreativne podpore v tej obliki voditelja nimata, zato naj bi prijateljem že potožila, da sta preobremenjena. Gorazd Slak pravi: »Voditelja Lado in Jurij sta že ves čas, ne le z novo sezono, zelo aktivna tudi na drugih področjih, kar le potrjuje, da svoje delo opravljata profesionalno. Smešnice v oddaji so že prepoznane kot ene izmed najbolj domiselnih, originalnih in unikatnih in ni pomembno vprašanje, koliko ljudi jih snuje, ampak, kako.«

Slak pa ni odgovoril na naše vprašanje, kako obiskana je spletna stran te oddaje v primerjavi s stranjo Big Brotherja. Obisk očitno ni takšen, kot so pričakovali, saj so kljub napovedim, da si bodo tisti, ki bodo plačali dostop, lahko ogledali tudi posnetke iz zakulisja, zdaj po prenovi strani vse vsebine brezplačne, predvsem pa jih je veliko manj kot na začetku. Programskemu direktorju se to očitno ne zdi težava: »Big Brother je resničnostni šov, ki ga lahko gledalci spremljajo na internetu 24 ur na dan. Gre za popolnoma drugačen tip oddaje in bi bila tako kakršnakoli primerjava obiskanosti netočna in napačna! S prihodom nove sezone ima oddaja As ti tud not padu popolnoma novo spletno stran, v prihodnjih mesecih pa lahko na tem področju pričakujete še nekaj novosti.«

Kaj se v resnici dogaja z oddajo, bomo videli junija ali morda celo septembra. Upajmo, da se ne bo spet izkazalo, da so naše neuradne informacije bolj resnične kot tiste, ki nam jih dajejo uradni viri. Vsekakor si ne želimo, da bi na televizijah ugotovili, da se naložbe v dober program (kar oddaja As ti tud not padu?! kljub kakšnim drobnim pripombam, vsekakor je), ne splačajo.

(Lady – Sonja Javornik)


Zadnje novičke

Prejšnji članek
Naslednji članekZvezdniški dvoboj: Eve in Jewel