Pogodba z znamko Gillette, ki je bila vredna okoli 40 milijonov britanskih funtov, je bila končana junija prejšnjega leta, potem ko se slavni nogometaš in znana znamka nista uspela dogovoriti za novo pogodbo.

Beckham je, kakor poroča »Daily Mail«, odstopil od nadaljnjega sodelovanja z znanim proizvajalcem britvic, ker mu niso želeli povečati zaslužka od prodaje.

Tako bo v novi Gillettovi kampanji zasijala nekdanja zvezda kluba Arsenal, Thierry Henry, legenda golfa, Tiger Woods in večkratni zmagovalec Wimbledona, teniški as Roger Federer.

Nova kampanja pod naslovom Gillette Champions je javnosti predstavljena kot »največja športna marketinška kampanja« v 108-letni preteklosti te znamke, ki je nastala kot plod združitve Proctor in Gamble.

David pa je sedaj podpisal novo pogodbo s popularno športno znamko Adidas, ki mu je zagotovil večji delež od prodaje in s tem tudi zadovoljstvo.


Zadnje novičke

Prejšnji članekBritney z britanskim naglasom
Naslednji članekRazgaljena Rachel Bilson v reviji GQ VIDEO