Frederique Constant, eden vodilnih svetovnih proizvajalcev luksuznih ur, je v letošnjem letu izbral Nino Badrić za svoj ekskluzivni obraz ter ambasadorko dobre volje za celotno svetovno kampanjo!

Jumbo plakati in billboardi z Nininim obrazom so na letališčih, tramvajih in oglasnih panojih po vseh velikih mestih sveta: Ženevi, Parizu, Sidneyju, Vancouvru, Singapurju… Njene fotografije z diamantno uro ‘double heart’, ki jo predstavlja, so objavili tudi vodilni tiskani mediji, kot so Herald Tribune, revija Elle in ena vodilnih svetovnih trendovskih revij, tj. nemški GQ.

S tem sodelovanjem je Nina Badrić postala edina glasbena izvajalka na Hrvaškem, ki je postala zaščitni obraz svetovne korporacije. Poleg uglednega, svetovno priznanega otroškega srčnega kirurga Dr. Nowica, je Nina hkrati tudi njihova ambasadorka dobre volje.

Zaradi sodelovanja, ki se je začelo pravzaprav bolj lokalno, je Nina nadvse zadovoljna. Najprej so jo namreč izbrali za svoj obraz na Hrvaškem, ko pa so videli fotografije in slišali njene albume, so z njo podpisali pogodbo za cel svet. Pravi, da je pri vsem skupaj najlepša prav možnost, da kot ambasadorka lahko izpelje mnogo humanitarnih akcij. Njen cilj je tudi pripeljati dr. Nowica v vse države, kjer bi lahko brezplačno operiral otroke, ki na žalost bolehajo za težkimi srčnimi boleznimi.

Nini je v še posebno čast, da je postala mali delček kampanje, kjer lahko skupaj z uglednim zdravnikom naredi nekaj dobrega za najmlajše.

Na koncertu v Križankah se bodo Nini pridružili tudi trije izjemni glasbeni gosti: Gibonni, Marko Tolja (Porin za debitanta leta 2008) in Željko Joksimović.


Zadnje novičke

Prejšnji članekVesela družinica
Naslednji članekJen nazaj na male zaslone