Ko se je kozmetični velikan kot sponzor umaknil z letošnje zabave v Cannesu, je obveljalo prepričanje, da bo na rdeči preprogi primanjkovalo lepotic. No, L’Oreal tudi na letošnjem festivalu ni želel ostati neopazen, zato je tik pred otvoritvijo predstavil svoje nove obraze – Freido, Evangeline in Elizabeth, ki bodo v prihajajočih kampanjah zamenjale Millo Jovovich, Scarlett Johansson in Penelope Cruz.
“Zelo sem ponosna, ker lahko predstavljam znamko, ki želi ponuditi odgovor prav na vsakršno iskanje lepote,” je izjavila Evangeline.
Podobno mnenje deli tudi Freida Pinto, ki po igralskem debiju v Revnem milijonarju neverjetno napreduje, zato ne preseneča, da sta jo že angažirala Julian Schanbel in Woody Allen.
Takoj po objavi prve promocijske slike se lahko zaključi, da je bila prelepa Indijka podvržena retuširanju, s katerim so posvetlili njeno naravno barvo kože. Kozmetični velikan je bil lani zaradi podobnega postopka z Beyonceinimi slikami že deležen globalne kritike, a je bila takrat vsa krivda zvaljena na razsvetljavo v studiu.
Zadnje novičke
- Ula Furlan razkrila delček zasebnosti svoje mame Miše Molk
- Maša Levačič (Poroka na prvi pogled) doživela neprijetno izkušnjo na morju
- Ste opazili to napako v nadaljevanki Skrito v raju?
- Takšen simpatičen mladenič je bil Domen Beribak (MasterChef Slovenija) pred leti
- Helena Blagne je spet zapustila Slovenijo
- Anja Širovnik (Sanjski moški): Je razdalja med partnerjem in njo uničila zvezo?
- Rudi Mlakar (Poroka na prvi pogled) takole uživa v teh dneh
- Mojca Mavec se je spremenila