Ko se je kozmetični velikan kot sponzor umaknil z letošnje zabave v Cannesu, je obveljalo prepričanje, da bo na rdeči preprogi primanjkovalo lepotic. No, L’Oreal tudi na letošnjem festivalu ni želel ostati neopazen, zato je tik pred otvoritvijo predstavil svoje nove obraze – Freido, Evangeline in Elizabeth, ki bodo v prihajajočih kampanjah zamenjale Millo Jovovich, Scarlett Johansson in Penelope Cruz.

“Zelo sem ponosna, ker lahko predstavljam znamko, ki želi ponuditi odgovor prav na vsakršno iskanje lepote,” je izjavila Evangeline.

Podobno mnenje deli tudi Freida Pinto, ki po igralskem debiju v Revnem milijonarju neverjetno napreduje, zato ne preseneča, da sta jo že angažirala Julian Schanbel in Woody Allen.

Takoj po objavi prve promocijske slike se lahko zaključi, da je bila prelepa Indijka podvržena retuširanju, s katerim so posvetlili njeno naravno barvo kože. Kozmetični velikan je bil lani zaradi podobnega postopka z Beyonceinimi slikami že deležen globalne kritike, a je bila takrat vsa krivda zvaljena na razsvetljavo v studiu.


Zadnje novičke

Prejšnji članek‘One Tree Hill’ odslej brez Chada in Hilarie
Naslednji članekSaša Lendero: Zaradi druge ženske imava težave