Sicer pa je sliko Lindsay uporabila revija USA Today, ki je s tem hotela namigniti, da mlade starlete potrebujejo v svojih avtomobilih napravo, ki prepreči vožnjo, kadar so pod vplivom alkohola, medtem ko je ostali ne potrebujejo.
»USA Today so neumni, ker so objavili takšno neodgovorno reklamo, ki namiguje, da sta pitje in vožnja neke vrste ameriška tradicija, ki jo moramo varovati. Precej neodgovorno je, da ne priznajo, da gre za reklamo podjetja, ki proizvaja alkoholne pijače,« je povedal igralkin odvetnik in še dodal: »Pijani, stari, beli poslovneži, pijane ženske, ki se zunaj zabavajo in pijani gostje s porok so tisti, ki jih je treba spraviti s cest. Lindsay Lohan popolnoma podpira te naprave, ki so že dokazale, da rešujejo življenja.«
Se nam obeta nova tožba?
Zadnje novičke
- Lahko verjamete, da bo Alenka Ružič Jovović dopolnila toliko let?
- Nuša Lesar je postala neprepoznavna, razlog za to pa je …
- Poglejte, kaj je Jože Potrebuješ naredil svoji hčerki Petri
- Je Borut Pahor druge preslepil s to prevaro?
- Ajda Smrekar zagotovo ni pričakovala, da se ji bo že zgodaj zjutraj zgodilo to
- Prepoznate mladeniča na fotografiji? Danes je zelo znan in uspešen Slovenec
- Sta Ajda in Luka (Super par) še skupaj? To smo izvedeli
- Rebeka Dremelj je bila včeraj v središču pozornosti, to se je dogajalo