Sicer pa je sliko Lindsay uporabila revija USA Today, ki je s tem hotela namigniti, da mlade starlete potrebujejo v svojih avtomobilih napravo, ki prepreči vožnjo, kadar so pod vplivom alkohola, medtem ko je ostali ne potrebujejo.
»USA Today so neumni, ker so objavili takšno neodgovorno reklamo, ki namiguje, da sta pitje in vožnja neke vrste ameriška tradicija, ki jo moramo varovati. Precej neodgovorno je, da ne priznajo, da gre za reklamo podjetja, ki proizvaja alkoholne pijače,« je povedal igralkin odvetnik in še dodal: »Pijani, stari, beli poslovneži, pijane ženske, ki se zunaj zabavajo in pijani gostje s porok so tisti, ki jih je treba spraviti s cest. Lindsay Lohan popolnoma podpira te naprave, ki so že dokazale, da rešujejo življenja.«
Se nam obeta nova tožba?
Zadnje novičke
- Hit letošnjega poletja je nakit iz školjk, a tokrat v bolj sofisticirani obliki
- Darja Gajšek ima pred sabo naporne dneve, ji bo uspelo?
- Kaj se dogaja s postavo Hajdi Korošec?
- Kaj se plete med Mišo Koplovo in Luko Pangosem? Oba sta zmagovalca MasterChef Slovenija in sedaj sta skupaj …
- Znana Slovenka je javno pokazala svoje modrice
- Marko Potrč je izdal skrivnost, ki je mnogi niso vedeli o njegovem domu
- Pevka Alya je izgubila njej drago osebo in ob tem povedala
- Tanja Žagar je po tem dogodku sporočila javnosti …