Sicer pa je sliko Lindsay uporabila revija USA Today, ki je s tem hotela namigniti, da mlade starlete potrebujejo v svojih avtomobilih napravo, ki prepreči vožnjo, kadar so pod vplivom alkohola, medtem ko je ostali ne potrebujejo.
»USA Today so neumni, ker so objavili takšno neodgovorno reklamo, ki namiguje, da sta pitje in vožnja neke vrste ameriška tradicija, ki jo moramo varovati. Precej neodgovorno je, da ne priznajo, da gre za reklamo podjetja, ki proizvaja alkoholne pijače,« je povedal igralkin odvetnik in še dodal: »Pijani, stari, beli poslovneži, pijane ženske, ki se zunaj zabavajo in pijani gostje s porok so tisti, ki jih je treba spraviti s cest. Lindsay Lohan popolnoma podpira te naprave, ki so že dokazale, da rešujejo življenja.«
Se nam obeta nova tožba?
Zadnje novičke
- Matej Zemljič (Skrito v raju) se je znašel v takšni zagati
- S takšno pico boste očarali vašo ljubezen ali prijatelje
- Jerneja Ropas (Poroka na prvi pogled) je s to izjavo presenetila
- Katarina Čas je zelo lepa ženska, ampak to, kar je pokazala tokrat, pa …
- Nismo vedeli, da Gaja Filač (Skrito v raju) počne tudi to
- Lara Medved, partnerka Blaža Švaba, je pokazala svoj lepi nosečniški trebušček
- Če bo Tanja Žagar kdaj obesila pevsko kariero na klin, bi lahko počela to
- Takšen je bil Rudi Mlakar (Poroka na prvi pogled) pred leti