Sicer pa je sliko Lindsay uporabila revija USA Today, ki je s tem hotela namigniti, da mlade starlete potrebujejo v svojih avtomobilih napravo, ki prepreči vožnjo, kadar so pod vplivom alkohola, medtem ko je ostali ne potrebujejo.

»USA Today so neumni, ker so objavili takšno neodgovorno reklamo, ki namiguje, da sta pitje in vožnja neke vrste ameriška tradicija, ki jo moramo varovati. Precej neodgovorno je, da ne priznajo, da gre za reklamo podjetja, ki proizvaja alkoholne pijače,« je povedal igralkin odvetnik in še dodal: »Pijani, stari, beli poslovneži, pijane ženske, ki se zunaj zabavajo in pijani gostje s porok so tisti, ki jih je treba spraviti s cest. Lindsay Lohan popolnoma podpira te naprave, ki so že dokazale, da rešujejo življenja.«

Se nam obeta nova tožba?


Zadnje novičke

Prejšnji članekParis z novim kužkom ali dojenčkom?
Naslednji članekVse najboljše, David!