Aljoša Bagola, kreativni direktor slovenske agencije leta 2013, Pristop, je povedal: "V obdobju pripovedovanja zgodb je ključen konflikt. Brez njega ni dobrih zgodb. Kot pomembnega ga je opredelil že Aristotel v dramskem trikotniku. Konflikt ustvarja adrenalin, ki ga sodobni potrošniki potrebujemo. Zato dobra zgodba potrebuje konflikt, ki ga znamo z dialogom nato rešiti."
Zadnje novičke
- Hit tega poletje so kavbojski škornji v takšnem stilu
- Manca Špik tega enostavno ni mogla spregledati
- Dino (skrito v raju) je pokazal nekaj, kar v seriji nismo opazili
- Nina Osenar Kontrec je naredila zelo drzno in lepo potezo
- MasterChef Slovenija: Oddaja se poslavlja
- Rok Piletič je tokrat prekosil samega sebe, tega nismo pričakovali od njega
- Mojmir Šiftar je kar sredi tedna naredil to
- Kaj lahko pričakujemo od teh dveh znanih glasbenikov? Združila sta moči