Gostje so se z voditeljico pogovornega večera, novinarko Petro Krčmar, pogovarjali tudi o trendih slovenskih voditeljev dialoga, ob tem pa so predstavili tudi novo knjigo Stevena Van Belleghema – Voditelj dialogov,  Moč sodobnega potrošnika, konec klasičnih oglaševalskih modelov.

Aljoša Bagola, kreativni direktor slovenske agencije leta 2013, Pristop, je povedal: "V obdobju pripovedovanja zgodb je ključen konflikt. Brez njega ni dobrih zgodb. Kot pomembnega ga je opredelil že Aristotel v dramskem trikotniku. Konflikt ustvarja adrenalin, ki ga sodobni potrošniki potrebujemo. Zato dobra zgodba potrebuje konflikt, ki ga znamo z dialogom nato rešiti."


© Članek je avtorsko delo portala www.tocnoto.si. Kopiranje in reproduciranje brez pisnega dovoljenja je prepovedano.

Zadnje novičke

Prejšnji članekFOTO! Katera znana Slovenka je očarala taksista?
Naslednji članekFoto! Uspel največji zmenek na slepo številka 5!