Številne govorice so bile s strani njenega menedžmenta načrtno plasirane v medije, saj so z ustvarjanjem izmišljenih afer pomagali njeni, takrat komaj začeti karieri. Jonathan Hay, Rihannin in Jay-Z-jev publicist, je v nedavni izjavi razkril, da sta si s svojim partnerjem celotno zgodbo preprosto izmislila. “Govorice smo posredovali številnim tabloidom in spletnim stranem, zato smo kmalu dobili ogromno pozornost medijev. Ljudje, seveda tudi Rihanna, si sploh ne predstavljajo, kaj vse smo počeli. Edini cilj nama je bil narediti odlično promocijo za njeno pesem Pon De Replay,” je izjavil Jonathan Hay.
Publicist, ki se zaveda, da je to eden od načinov, kako uspeti v glasbeni industriji, se je ob plasiranju izmišljenih govoric počutil grozno le zato, ker so izmišljene govorice tudi pomenile, da je Jay-Z nezvest svojemu dekletu, prelepi pevki Beyonce.
Zadnje novičke
- Slavni DJ Umek je rojstni dan preživel na neobičajen način
- Nika Zorjan je razložila, v kakšnem odnosu je z moškim, ki je z njo na Maldivih
- Tako bodo izgledale trendovske poroke v letu 2024
- Baby Lasagna je zavrnil hrvaško vlado. Kakšne bodo posledice?
- Če gledate nadaljevanko ‘Skrito v raju’, vas bo ta novička zelo razveselila
- To je mnenje gledalcev o odhodu Roka iz Masterchef tekmovanja
- Glasbena skupina Big Foot Mama sporočila žalostno novico
- Marjetka Vovk je svojega moža posodila drugi ženski