Številne govorice so bile s strani njenega menedžmenta načrtno plasirane v medije, saj so z ustvarjanjem izmišljenih afer pomagali njeni, takrat komaj začeti karieri. Jonathan Hay, Rihannin in Jay-Z-jev publicist, je v nedavni izjavi razkril, da sta si s svojim partnerjem celotno zgodbo preprosto izmislila. “Govorice smo posredovali številnim tabloidom in spletnim stranem, zato smo kmalu dobili ogromno pozornost medijev. Ljudje, seveda tudi Rihanna, si sploh ne predstavljajo, kaj vse smo počeli. Edini cilj nama je bil narediti odlično promocijo za njeno pesem Pon De Replay,” je izjavil Jonathan Hay.
Publicist, ki se zaveda, da je to eden od načinov, kako uspeti v glasbeni industriji, se je ob plasiranju izmišljenih govoric počutil grozno le zato, ker so izmišljene govorice tudi pomenile, da je Jay-Z nezvest svojemu dekletu, prelepi pevki Beyonce.


Zadnje novičke

Prejšnji članekPrivlačijo ga svetlolasi plesalci
Naslednji članekGolota ji ne povzroča težav