Zlatko je namreč ambasador natečaja Oglas za mojo reko, s katerim organizatorja Ministrstvo za okolje in prostor RS ter podjetje Coca-Cola HBC Slovenija spodbujata razmislek o odgovornosti ljudi za prihodnost rek.

Več kot 65 televizijskih, radijskih oziroma tiskanih oglasov o reki bo v sklopu natečaja ustvarilo najmanj 53 ekip učencev iz vse Slovenije, med njimi tudi kar šest ekip vrtcev.

Kljub temu, da je ustvarjanje televizijskega oglasa morda celo najzahtevnejše, so mladi največ oglasov prijavili ravno v kategorijo televizijskih oglasov in tako še enkrat več dokazali, da se izzivov ne bojijo.

Televizijski oglas pa je v preteklih tednih posnel tudi slovenski reper Zlatko. Odločil se je, da bo njegov oglas govoril o reki Savi. Začetni ideji je sledilo pisanje besedila, nato pa je nastal zvočni posnetek, ko je zarepano besedilo opremil z zvoki narave.


Zadnje novičke

Prejšnji članekHayden Panettiere: Zabavala se je z izbrancem in Avatarji
Naslednji članekJesse ni hotel umreti