Pevka Rihanna je tokrat namesto z novo pesmijo navdušila z novimi fotografijami, ki jih je posnela za blagovno znamko Dior.
Dior je namreč naredil novo linijo sončnih očal, ki jih je poimenoval kar Rihanna, za kampanjo pa uporabil svojo pevko.
''Kolekcija izraža zvezdo, ki se tako kot z glasbo poigrava tudi z modo. To sodelovanje označuje tudi Rihannin osebni občutek za stil s kreativnostjo Diorjevega duha,'' je modna hiša izdala o novem sodelovanju.
Zadnje novičke
- Utrinek s poroke Gregorja Čeglaja vam bo vzel dih
- Se lahko zgodi, da bo Nika Zorjan ostala brez vsega
- Zdrava, sijoča koža to poletje? Ta naravna rešitev vas bo navdušila!
- Melani Mekicar zdaj doživlja to, pokazala je realnost
- Laura Beranič (Kmetija) o svojem ljubezenskem življenju ne molči več
- Denis Avdić: Obtožbe so hude, dvignilo mu je pokrov
- MasterChef Slovenija: Se je tekmovalcu res zgodila krivica?
- Iza in Anej Piletič sta za otroka kupila tako razkošen voziček pri znani Slovenki