Pevka Rihanna je tokrat namesto z novo pesmijo navdušila z novimi fotografijami, ki jih je posnela za blagovno znamko Dior.
Dior je namreč naredil novo linijo sončnih očal, ki jih je poimenoval kar Rihanna, za kampanjo pa uporabil svojo pevko.
''Kolekcija izraža zvezdo, ki se tako kot z glasbo poigrava tudi z modo. To sodelovanje označuje tudi Rihannin osebni občutek za stil s kreativnostjo Diorjevega duha,'' je modna hiša izdala o novem sodelovanju.
Zadnje novičke
- Je dejanje Vesne Ponorac sploh dobro vplivalo na ženske, predvsem mlajša dekleta?
- Le kaj še lahko pričakujemo od Mateja Zemljiča (Skrito v raju)
- Je Alen Janković, mož Darje Gajšek, pričakoval, da mu bosta s hčerko naredili to?
- Znano, kdaj se vrača nova sezona serije Ja, Chef!
- Se bo Bine Volčič zdaj lotil še tega dela?
- Se spomnite Branka Cveka (Ljubezen po domače)? Takole uživa v brezdelju
- Maja Keuc je izdala nekaj, kar je skrivala dolgo časa
- Hajdi Korošec je odpotovala. Tole bi ji zavidal vsak