Na portalu 24 ur in v hrvaških medijih lahko preberemo, da je Severina šaljivo dejala, da pravzaprav obožuje ritke in obžaluje, da na panoju niso moške zadnjice.
Severina je poznavalsko pripomnila, da problem reklame niso izzivalne ženske ritke, ampak dejstvo, da je reklama zastarela in celo spodbuja k sončenju, za katerega je vse več dokazov, kako zelo škodljivo je.
Zadnje novičke
- Omar Naber je to naredil na skrivaj in potihem
- Po ločitvi je Boštjan Romih čisto drug človek
- S takšnimi vintage oblekami boš poleti kraljica večerov
- Zmagovalec Kmetije Tilen Brglez išče punco
- Rudi Mlakar (Poroka na prvi pogled) je pokazal, kako drastično je spremenil videz, danes je namreč videti …
- Bine Volčič je pokazal novo in ostali boste brez besed
- Matej Zemljič (Skrito v raju) v opravi kot je niste pričakovali
- Rebeka Dremelj je sporočila, da je konec