Primarni cilj Trkajevega vinskega popotovanje je dvigovanje prepoznavnosti Ljutomersko-ormoškega vinorodnega okoliša in vrhunskih vin z geografskim poreklom s tega območja, posledično pa dvigovanje kulture pitja belega vina.

Kampanja se je odlično ujela s Trkajevo glasbo in mladega glasbenika celo spodbudila k spoznavanju tega področja: »Želim izvedeti več o tematiki svoje nove pesmi, zato sem se odločil, da se izšolam za ljubiteljskega sommelierja! Pot, na katero se odpravljam, je kot nalašč za to!« so bile Trkajeve uvodne besede.

Prvo lekcijo na poti do njegovega želenega naziva mu je priredil kar sommelier Jeruzalema Ormož, g. Robert Puklavec, ki je s Trkajem delil pet najpomembnejših pravil o vinu, ki bi jih morali poznati vsi.

Dobre glasbe ni manjkalo, saj sta s Trkajem v živo nastopila legendarni Benč in odlični Stiški kvartet.

Večer je bil lep dokaz, da gredo rime in vrhunsko vino še kako skupaj!


Zadnje novičke

Prejšnji članekKo mali Bronx obišče živalski vrt
Naslednji članekVROČI TRAČI: Nič več pomanjkljivo oblečena Pika Božič