Namen kampanje je dvigniti kulturo pitja belega vina med mladimi in na zabaven ter poučen način prikazati kulinarične, naravne in kulturne znamenitosti jeruzalemsko-ormoškega vinorodnega okoliša.
Trkajevo popotovanje bo zabeleženo z video blogi, ki se bodo enkrat tedensko objavljali na posebni spletni strani, vzporedno pa bo potekal tudi natečaj za mlade glasbenike oz. pesnike, z zaključnim dogodkom v sklopu martinovanja v Ormožu. Pobudnik kampanje je vinska klet Jeruzalem Ormož.
Zadnje novičke
- Jurij Zrnec ponovno skupaj s to znano slovensko igralko
- Luka Dončić je razkril, v kakšnih odnosih je s hčerko Gabrielo
- S takšno pedikuro bodo tvoje noge lepe celo poletje in za to ne potrebuješ dragih salonov
- Rok Piletič je z Maldivov prijel darilo, a ne od Nike Zorjan temveč, od te lepe mladenke
- Indira Ekić in Matic Kolenc sta presenečena nad tem dejstvom na eksotičnem otoku
- Poroka na prvi pogled: Irena ogorčena nad dejanjem Andreja
- Bo ta tekmovalec moral kar takoj zapustiti MasterChef kuhinjo?
- Miha Hercog je povedal resnico o svoji sestri