Potem ko so bile objavljene fotografije, na katerih Victorijine noge ‘štrlijo’ iz nakupovalne vre?ke, je vse skupaj postalo bolj jasno -Jacobs je boljšo polovico zakoncev Beckham prikazal kot žrtev mode.

»Fotografije so duhovite in polne ironije. Ne smete se bati eksperimentirati z modo, posebej ?e sodelujete z Marcom in Juergenom. Morate premakniti mejo in pokazati nekaj novega,« je izjavila Posh Spice, ki je v nenavadnih pozah pozirala Juergenu Tellerju.

?eprav za Victorio zagotovo ni ni? novega, ?e trgovino zapusti s kupom nakupovalnih vre?k, pa bo svetu njo gotovo zanimivo gledati  v pozi, kjer je iz vre?ke molijo samo noge v famoznih petah, ali kako iz škatle za ?evlje izstopi kot pravi dizajnerski proizvod. To je seveda samo del kampanje, v kateri se Posh pojavlja v nekonvencionalnih pozah, v osnovi pa lahko zapišemo, da se je v njej predstavila kot pravi dizajnerski proizvod Marca Jacobsa.

Zgleda, da slavnega oblikovalca niti malo ne moti, da je v kampanjo vklju?il Victorio, ki je bila s strani modnega kritika Richarda Blackwella proglašena za »najslabše oble?eno zvezdo«. Posh trdi, da je zlobni komentarji ne motijo, kot je povedala, pa v Blackwella ne verjame ni? bolj kot v Boži?ka.


Zadnje novičke

Prejšnji članekLindsay na odmoru
Naslednji članekJustin beži pred paparaci VIDEO