Tako kot Slovenija ima talent, je bil tudi X Factor zelo priljubljen, pa vendarle nekoliko manj, prav tako se je pri njem precej varčevalo. Medtem, ko je finale prve oddaje potekalo v veliki dvorani, pa se je finale X Factorja odvilo na precej umirjen način, v majhnem, polnem in vročem studiu. To je očitno posledica recesije in varčevanja, skupno obema šovoma pa je, da so organizatorji z obema precej zaslužili, piše revija Lady.
Pri Slovenija ima talent je vsak SMS z glasovanjem stal 1,99 eurov, med oddajami pa je bilo tudi veliko oglasov, prav tako kot pri X Factorju. Zanimivo pa je, da pri POP TV nikoli ne razkrijejo, koliko glasov je prejel posamezni finalsit, kar sicer naredijo v tujini, verjetno zato, ker bi s tem razkrili, koliko so z glasovanjem zaslužili. Žal pa sodelujoči talenti ne dobijo niti del tega denarja, poleg tega zanje ne poskrbijo niti s tem, da bi jim priskrbeli klimo, saj je bilo očitno, da so v studiu komaj dihali. Tudi po končanem šovu so talenti bolj ali manj prepuščeni sami sebi, saj se z njimi ne ukvarja skorajda nihče.
Zadnje novičke
- Ana Dolinar Horvat je pristala v bolnišnici
- 4 stilski videzi zate za popolno pomlad
- David Amaro se je znašel v novi vlogi, ki je vse prej kot lahka
- Matej Zemljič (Skrito v raju) je naredil drzno potezo
- Boštjan Romih ni nič več sam
- MasterChef Slovenija: Sodniki še nikoli niso tako kričali
- Zala Djurić ima izjemen talent tudi za tole, presenetila je
- Poroka na prvi pogled: Vse kaže, da so strokovnjaki tudi letos “brcnili v temo” z izbiro parov