Tako kot Slovenija ima talent, je bil tudi X Factor zelo priljubljen, pa vendarle nekoliko manj, prav tako se je pri njem precej varčevalo. Medtem, ko je finale prve oddaje potekalo v veliki dvorani, pa se je finale X Factorja odvilo na precej umirjen način, v majhnem, polnem in vročem studiu. To je očitno posledica recesije in varčevanja, skupno obema šovoma pa je, da so organizatorji z obema precej zaslužili, piše revija Lady.

Pri Slovenija ima talent je vsak SMS z glasovanjem stal 1,99 eurov, med oddajami pa je bilo tudi veliko oglasov, prav tako kot pri X Factorju. Zanimivo pa je, da pri POP TV nikoli ne razkrijejo, koliko glasov je prejel posamezni finalsit, kar sicer naredijo v tujini, verjetno zato, ker bi s tem razkrili, koliko so z glasovanjem zaslužili. Žal pa sodelujoči talenti ne dobijo niti del tega denarja, poleg tega zanje ne poskrbijo niti s tem, da bi jim priskrbeli klimo, saj je bilo očitno, da so v studiu komaj dihali. Tudi po končanem šovu so talenti bolj ali manj prepuščeni sami sebi, saj se z njimi ne ukvarja skorajda nihče.


Zadnje novičke

Prejšnji članekVroče! Niall iz 1D: Demi Lovato pošilja rože!
Naslednji članekJunakinja Jennifer Lawrence: Pomagala nezavestni ženski!