S predstavitvijo nove kolekcije kozmetike za osebno nego moških se je v Sloveniji začela Dove MEN+CARE kampanja.

Dove želi z novo linijo izdelkov za osebno nego omogočiti vsem moškim, da se udobno počutijo v svoji koži: tako na telesnem kot čustvenem področju.

»Vesel sem, da končno nekdo razume, da v sodobni družbi ni lahko biti moški,« je povedal Zoran Predin, ki je za televizijski spot priredil in zapel posebno »moško pesem«. »Družba od nas zahteva, da smo uspešni, zabavni, ljubeči, aktivni, odgovorni … In bil je že čas, da nam nekdo privošči tudi malo udobja.«

Kampanja Dove MEN+CARE želi celostno predstaviti moškega z vsemi njegovimi življenjskimi vlogami ter bitkami in dogodivščinami, ki ga doletijo na poti do udobja. Dove moški si upa pogledati življenju v oči in se zato počuti v svoji koži udobno.

»Kampanja Dove MEN+CARE je odgovor na potrebe sodobnih moških, ki so aktivni in skrbijo za svoj videz ter si želijo v svoji koži počutiti udobno. Z linijo izdelkov s patentirano MICROMOISTURE tehnologijo, ki ponuja gele za prhanje za telo ter antipespirant dezodorante v spreju, stiku in roll-on obliki, želimo spodbuditi moške, da svoji koži s pravilno nego zagotovijo ustrezno vlažnost in mehkobo ter se ob tem počutijo udobno na telesni in čustveni ravni,« je o kampanji in izdelkih Dove MEN+CARE povedala Nuška Cirjak, skrbnice blagovne znamke Dove v Sloveniji.

»Z medijskega vidika je kampanja Dove MEN+CARE zanimiva, zato ker prinaša inovativen in svež pristop v komunikaciiji z moškimi. Predstavlja odmik od klasičnega pojmovanja moškosti in njihove medijske reprezentacije,« pa je povedala urednica in poznavalka medijev Gordana Sredojević Goga.

Ker je bila novinarska konferenca ob lansiranju novega produkta posvečena moškim, smo nekaj pozornosti namenili tudi trenutno najbolj priljubljeni moški temi: nogometu.

Moškim po celem svetu nogomet ne predstavlja le možnosti za športno rekreacijo. Ob igranju in spremljanju tega športa se počutijo v svoji koži udobno, saj takrat doživljajo najbolj pristna čustva, navezujejo in ohranjajo prijateljske odnose ter krepijo moštveni duh.

Udeleženci in gostje so tako novinarsko konferenco sproščeno zaključili z mini turnirjem v namiznem nogometu in se pomerili za prvo nagrado: dres slovenske nogometne reprezentance, s podpisom priljubljenega nogometaša Zlatka Dedića.


Zadnje novičke

Prejšnji članekDvojčici Olsen raziskujeta spomladansko modo
Naslednji članekGreš na maturanca?