Takrat je njegov preboj v svet »nizko cenovnih oblek« populariziral kreiranje za znamke dostopne širši masi ljudi, v posel pa so se takoj spravile tudi Madonna, Jennifer Lopez in Kate Moss.

Poleg tega da oblikujejo oblačila za ljudi, ki si ne morejo privoščiti oblačil od Fendija, Chanela ali Guccija, znane pevke, manekenke in »kvazi« oblikovalke nizko cenovna oblačila promovirajo tudi na sebi. Tako so se na rdeči preprogi od glave do pet za 20 dolarjev začele pojavljati Rihanna, Mariah Carey in tudi Paris Hilton, ki je Harvard obiskala oblečena v vrednosti »samo« 100 dolarjev.

Potem ko je Karel Lagerfeld izjavil, da nikoli več v življenju ne bo kreiral za H&M zaradi »snobizma švedskih proizvajalcev, ki so naredili minimalno število njegovih modelov, pa še s prevelikimi konfekcijskimi številkami«, se je za sodelovanje z njimi odločila Madonna, čigar vsaka sprememba imidža vpliva na modne smernice. Madonna vedno z veseljem spregovori o tem, da se rada oblači v oblačila, ki niso draga, saj je »pomembno, kako nosiš in ne kaj nosiš«. Bi se kar strinjali z njo!

Za potrebe modne hiše H&M si je Madonna omislila športna oblačila z metalnim pridihom, kreativna direktorica H&M-a, Margareta van den Bosch pa je bila izjemno zadovoljna, ker so na listo zvezdniških oblikovalcev, s katerimi sodelujejo, lahko uvrstili tudi Madonno. Njeno kolekcijo oblačil in modnih dodatkov je opisala kot »edinstveno in izbrano kolekcijo, prežeto s prepoznavnim rokopisom slavne pevke«.

»Sedaj so vsi lahko seksi,« je rekla Jennifer Lopez, potem ko so se njena oblačila leta 2001 pojavila v izložbah znamke H&M. Takrat je skupaj z Andyjem Hilfigerom osnovala kolekcijo pod nazivom »Sweetface Fashion«, ki pa se ni nadaljevala zaradi njenih pevskih, igralskih in zasebnih obveznostih. Kritiki pa so si bili enotni, da je Lopezova kopirala dizajn Dolce&Gabbane in Chanela v urbano-športnem stilu.

Prva kolekcija, ki jo je Kate Moss naredila za Top Shop, je modni hiši prinesla okrog 3,5 milijonov funtov, Kate pa okroglih 3 milijonov funtov. Glede na velik uspeh njene prve kolekcije je bilo nadaljevanje sodelovanja logično in kmalu lahko pričakujemo njeno novo kolekcijo.


Zadnje novičke

Prejšnji članekNajvečji zaslužkarji v letu 2007
Naslednji članekSanja Grohar: Njene modne skrivnosti