Alessandra Ambrosio je sicer že dalj časa ambasadorka Rimowa kovčkov in vse večje oglaševalske kampanje tega podjetja so nekako povezane z njo. Zadnja pa je tudi zato, ker izhaja iz nje same, nekaj posebnega in predstavlja njen sofisticirani stil, ki se ujema z osnovnim sloganom podjetja.
Podjetje Rimowa je za sezono 2016-2017 pripravilo povsem novo oglaševalsko kampanjo za kovčke Bossa Nova, katere obraz je svetovni supermodel Alessandra Ambrosio.
Navdih za kampanjo je bila brazilska lepotica sama. Alessandrina domovina je namreč Brazilija in tako je ambasadorka kovčkov dobila tudi svojo 'brazilsko' kolekcijo.
Zadnje novičke
- Maša Levačič (Poroka na prvi pogled) doživela neprijetno izkušnjo na morju
- Ste opazili to napako v nadaljevanki Skrito v raju?
- Takšen simpatičen mladenič je bil Domen Beribak (MasterChef Slovenija) pred leti
- Helena Blagne je spet zapustila Slovenijo
- Anja Širovnik (Sanjski moški): Je razdalja med partnerjem in njo uničila zvezo?
- Rudi Mlakar (Poroka na prvi pogled) takole uživa v teh dneh
- Mojca Mavec se je spremenila
- Katarina Benček praznike preživela malo drugače, kot je vajena