Pevka Rihanna je tokrat namesto z novo pesmijo navdušila z novimi fotografijami, ki jih je posnela za blagovno znamko Dior.
Dior je namreč naredil novo linijo sončnih očal, ki jih je poimenoval kar Rihanna, za kampanjo pa uporabil svojo pevko.
''Kolekcija izraža zvezdo, ki se tako kot z glasbo poigrava tudi z modo. To sodelovanje označuje tudi Rihannin osebni občutek za stil s kreativnostjo Diorjevega duha,'' je modna hiša izdala o novem sodelovanju.
Zadnje novičke
- Je s tem Rok Piletič priznal, da bo nehal peti?
- Je s tem zapisom Jan Plestenjak priznal, da bo postal očka?
- Vlasta Mažgon (Poroka na prvi pogled) je odšla daleć, a ne sama
- Dejan Vunjak: Med prazniki vsi nekje na lepšem, on pa počne tole
- Ula Furlan razkrila delček zasebnosti svoje mame Miše Molk
- Maša Levačič (Poroka na prvi pogled) doživela neprijetno izkušnjo na morju
- Ste opazili to napako v nadaljevanki Skrito v raju?
- Takšen simpatičen mladenič je bil Domen Beribak (MasterChef Slovenija) pred leti