Bogata dedinja, ki je zaščitni obraz penečega vina, se odpravlja na promocijsko turnejo, med katero bo obiskala Kitajsko, Indijo, Hrvaško in Srbijo.
Rich Prosecco, ki se proizvaja v italijanskem Trevisu, se prodaja v pločevinkah in ne v steklenicah, kot je to običajno. Lastnik blagovne znamke je avstrijsko podjetje Rich, kjer se še vedno niso odločili, kateri klubi bodo med promocijskim potovanjem gostili Paris.
Kdorkoli bo že dobil priložnost gostiti razvpito Paris, lahko pričakuje promocijo svetovnih razsežnosti.
Zadnje novičke
- Eva Irgl tole naravnost obožuje, verjetno je zaradi tega tako kreativnega uma
- To je več kot 30 let stara fotografija Helene Blagne, bi jo prepoznali?
- Hči Rebeke Dremelj je že sedaj zelo talentirana, tole ji je uspelo
- Nina Ivanič Rep uživa na tej prelepi lokaciji
- Rok Piletič (BQL) se je vrnil domov
- Mojmir Šiftar (MasterChef Slovenija): konec je!
- Maja Keuc je bila izdana iz strani svojega partnerja
- Tina Maze je za rojstni dan pokazala svojo hčerko