Na portalu 24 ur in v hrvaških medijih lahko preberemo, da je Severina šaljivo dejala, da pravzaprav obožuje ritke in obžaluje, da na panoju niso moške zadnjice.
Severina je poznavalsko pripomnila, da problem reklame niso izzivalne ženske ritke, ampak dejstvo, da je reklama zastarela in celo spodbuja k sončenju, za katerega je vse več dokazov, kako zelo škodljivo je.
Zadnje novičke
- Eva Irgl tole naravnost obožuje, verjetno je zaradi tega tako kreativnega uma
- To je več kot 30 let stara fotografija Helene Blagne, bi jo prepoznali?
- Hči Rebeke Dremelj je že sedaj zelo talentirana, tole ji je uspelo
- Nina Ivanič Rep uživa na tej prelepi lokaciji
- Rok Piletič (BQL) se je vrnil domov
- Mojmir Šiftar (MasterChef Slovenija): konec je!
- Maja Keuc je bila izdana iz strani svojega partnerja
- Tina Maze je za rojstni dan pokazala svojo hčerko