Emma Watson je nedavno pozirala pred fotografskim aparatom za 'WWD'.

V intervjuju pa je povedala, koliko je imela besede pri 'Lancome' kampanji.

Pogled izza kamere: »Zabavno je. Fantje pri 'Lancome' so govorili: 'Emma, moraš usmerjati.' Imela sem ideje o vsem. Prepričana sem, da sem jim šla na živce.«

Vonj vrtnice: »Pomagala sem izbrati barvo vrtnice. Bila sem vključena v koncept za oglas in naslovno stavek: 'Ulovi moje srce, če ga lahko.' Klobuk v oglasu je moj, kupila pa sem ga na bolšjem trgu v Parizu. Bila sem tudi vključena v scenarij. Res je bilo zabavno zame.«

Najbolje oblečena Britanka je tudi imela proste roke pri izbiri imena za dišavo in za igralca v oglasu.

Nedavno pa je tudi izdala, da je njen karakter v 'Harry Potter in Svetinje smrti, drugi del', bolj odporen kot prej.

»Videli boste drugačno stran Hermione. Bolj je podobna Lari Croft. Tempo je zagotovo nepopustljiv. Je nekako dve uri vožnje po vlakcu smrti.«

O zadnjem filmu pa je dejala: "Je najboljši, saj je končni. Vanj smo vložili srce in dušo in kri – in solze! Posebni učinki so fantastični. Ne vem, kaj se je zgodilo. Imamo drugo ekipo ali imamo več denarja?"

V četrtek pa je Emma, ki je pustila študij, že nadaljevala svojo filmsko kariero s snemanjem filma 'The Perks of Being a Wallflower' v Pittsburghu.

Ti je članek všeč? Pokaži nam to s klikom na 'Všeč mi je'!

Ti je všeč tudi naš portal in še nisi fan na našem uradnem profilu na Facebooku? Pridružiš se nam lahko tukaj!


Zadnje novičke

Prejšnji članekZvezdniki twittali o koncu sveta
Naslednji članekAnže Gallus Petelin na platno izlil vsa svoja čustva