V zadnji številki je Screen International, ki je ena izmed svetovno najbolj priznanih revij filmske industrije, v naslovnem članku na štirih straneh predstavila po njihovem mnenju najbolj vroča režiserska in igralska imena, ki krojijo sedanjost in prihodnost evropskega filma.

V družbi sedmih režiserjev iz Španije, Italije, Nemčije, Danske, Francije in Romunije so kot zvezdo prihodnosti izpostavili Mitjo Okorna, ki ga je priznani britanski producent Duncan Kenworty primerjal z režiserjem Trainspottinga, Britancem Dannyjem Boylom, čigar zadnji film Revni milijonar (Slumdog Millionaire) kot za šalo pometa s konkurenco in je do danes že nabral petdeset mednarodnih filmskih nagrad (med njimi sedem nagrad BAFTA in štiri zlate globuse), medtem ko je nominiran kar za deset oskarjev.

Kenworthy je za Screen International še povedal, da sta Boylov film Trainspotting in Okornov Tu pa tam primerljiva po »odlični pripovedni energiji in nenehni inovaciji«. Dodal je še, da bi Okorn po njegovem mnenju lahko uspel tudi v Veliki Britaniji, saj ima za to vse atribute: odlično govori angleško, ve, kako najbolje izkoristiti vložena sredstva v film in najboljše od vsega ��” je na razpolago ��” za zdaj!

Sicer pa se Okorn še vedno mudi na Poljskem, kjer končuje drugo sezono najbolj priljubljene poljske televizijske serije 39 in pol, ki se bo začela predvajati marca. V začetku februarja je glavni igralec 39 in pol Tomasz Karolak prejel še nagrado TeleKamery za najboljšega poljskega igralca v TV seriji. Karolak bo odigral tudi vlogo v Okornovem filmu Član, katerega priprave so v polnem teku.

Mitja Okorn nam je povedal: “Navdušen in ponosen sem, da me je izbrala vrhunska svetovno priznana filmska revija in me skupaj s sedmimi drugimi režiserji, ki so vsi v povprečju starejši za 10 let, predstavila kot evropsko filmsko zvezdo prihodnosti. Še bolj pa sem navdušen, da je prav zame, kot edinega v osmerici, dal izjavo svetovno priznani angleški producent, ki je produciral tri najbolj donosne angleške filme vseh časov – Pravzaprav ljubezen (Love Actually), Notting Hill ter Štiri poroke in pogreb (Four Weddings and a Funeral) – ki so skupaj v blagajno prinesli okoli 900 milijonov angleških funtov (in to v času, ko je bil funt še nekaj vreden). Na drugi strani pa me žalosti, ker samo še v Sloveniji nekateri tako imenovani filmski strokovnjaki in filmske ustanove ne dojamejo tega, kar o meni govorijo že vrhunski svetovni producenti in to v svetovno priznanih filmskih publikacijah. Resnično upam, da Filmski sklad ne bo ponovil svoje napake (ko ni podprl mojega prvenca Tu pa tam) in bo tokrat finančno le podprl moj drugi celovečerni film Član.”


Zadnje novičke

Prejšnji članekBeyonce: Ko sem pijana, zaspim
Naslednji članekFOTO: Zvezde dneva