Tistih, dočakanih v glasbenem zatočišču Alena Bjelinskega, v intimi studia, kjer so se z Alenom in Antom Gelom rojevale na novo navdihnjene verzije brezčasnega Runjiča. Ali pa morda izmišljene v robinzonski izolaciji Vele Luke, med burjo, v času pasivne ‘mrtve’ post-sezone, o čemer priča tudi filmček, kot bonus dodan dvojnemu albumu ‘Momenti’.

Oliver ni bil nikoli trendovsko ustvarjena sezonska veličina in tudi ne medijsko napihnjen balon, treba pa je tudi dodati, da nikoli ni bil med tistimi, ki bi za seboj podirali mostove in z lahkoto vstopali v nove glasbene eksperimente.

No, kot Bob Dylan ali Johnny Cash, kljub statusu ‘žive legende’, ki bi ji lahko marsikdaj pogledali skozi prste, je Oliver v poznem obdobju svojega delovanja ustvaril najbolj impresiven diskografski in koncertni niz v svoji karieri.

Sodelovanje in sploh druženje z Bjelinskim in Gelom je bilo zanj očitno enaka vzpodbuda, kot Cashu odhod v studio Ricka Rubina ali Dylanova nova koncertna mladost. Namreč, če je bil album ‘Vridilo je’ najboljši Oliverjev diskografski projekt in odlična ‘platforma’, na kateri so skupaj z Bjelinskim in Gelom dvignili ambiciozni koncertni projekt sodelovanj s filharmoniki in gostovanj v prestižnih koncertnih dvoranah, kot sta pariška L’Olympia ali Carnegie Hall, so bili ‘Momenti’ v Lisinskem zamišljeni in uspešno speljani kot pozorno izbrani spomeniki neke izjemne kariere. Seveda, skozi nek nov pogled sedanjosti.

Končna diagnoza projekta ‘Momenti’ bi bila tako zelo enostavna – to je bil Oliverjev najboljši nastop v Dvorani Lisinski ter nova in trdna karta za bodočnost.


Zadnje novičke

Prejšnji članekCelebrity look: Scarlett Johansson
Naslednji članekVIDEO: Nastop Heidi Montag