Posadka bo zdaj le še spremljala avtopilota, dokler ne bo čas za pristanek. Kontrolorji v Kuala Lumpurju bodo sledili letalo, medtem ko je v malezijskem zračnem prostoru. Ko bo letalo prečkalo zaliv Tajske bodo spremljanje prevzeli nadzorniki v Vietnamu. Kontrolor v Kuala Lumpurju naredi še zadnji klic ob 01:19. Posadka se po pričakovanjih javi vietnamskim kontrolorjem v manj kot eni minuti. Ampak devetnajst minut kasneje ni več glasu iz leta 370.
Letalo je izginilo brez sledu. Kaj se je zgodilo? Človeška napaka? Ugrabitev? Požar na krovu? Padec pritiska? Ali kaj bolj zloveščega?
Malcolm Brenner, eden izmed vodilnih svetovnih strokovnjakov za vzroke letalskih nesreč, pravi: "Ta nesreča je ujela pozornost sveta na način, ki ga nisem videl v svoji štiridesetletni karieri v letalstvu." Ob pregledu dokazov ekipo v Londonu preseneti odkritje podatkov iz satelita, ki nakazujejo, da je letalo letelo še ure in ure, potem ko je že izgubilo stik s kontrolorji letenja.
Skrbna analiza dokazov je pokazala, da je let 370 naredil še tri zavoje po zadnjem radijskem javljanju, prvi zavoj v levo, nato pa še dva, pri čemer se je letalo usmerilo zahodno, nato pa proti jugu Antarktike. Malcolm Brenner pravi, da ti zavoji močno nakazujejo, da je nekdo v kabini ročno upravljal letalo. Glede na vse dokaze bo ekipa strokovnjakov poskušala ugotoviti, kaj bi lahko povzročilo, da je letalo spremenilo svojo pot in nadaljevalo čez Indijski ocean ter izginilo iz radarjev.
Posebna oddaja o letu 370 Malaysia Airlines bo nas sporedu v nedeljo, 8. marca ob 20.55 uri na National Geographic Channel.
Zadnje novičke
- Neprepoznavna Inja Zalta! Kaj se dogaja z njo?
- Žena Davida Urankarja je povedala, kaj si misli o njem in Juretu Godlerju
- Zvezdana Mlakar ni hotela prilivati olja na ogenj, a je vseeno, …
- Znan TV voditelj razkril, s kom je na razkošni jahti v Splitu
- Nika Zorjan komaj čaka, da zapusti Maldive
- DJ Umek na poti v Mehiko ujet kar 11 ur