Deli

Poletje se bliža z nezadržnimi koraki, zato so si tudi v studiu 4P zamislili poseben, lasten program, imenovan Štirje koraki do poletja ali Four steps for summer. Kot je pojasnila Nina Rob, osebna trenerka, so ga uspešno izvedli že lani. Posebno vodene vaje, ki se začnejo počasi in jih nato stopnjujejo, so namenjene lepemu videzu in odličnemu počutju v toplih dneh. Pomembno je, da z vadbo začnete dovolj zgodaj. V štirih korakih v dvanajstih tednih spreminjate telo in način življenja.

"Večini ljudi primankuje znanja ali pa motivacije za pravilen trening ter prehrano. Odlična rešitev je torej najem osebnega trenerja. Vendar si  dosti ljudi osebnega trenerja ne more privoščiti, kljub temu da so še kako vredni svoje cene," pravi Vojko Vučković, vodja fitness studia 4P, enega najnovejših v Ljubljani. Zato so za svoje stranke pričeli s preverjenim, v Sloveniji čisto novim konceptom: Štirje koraki do poletja. To je cenovno ugoden program treninga v manjših skupinah pod nadzorom osebnega trenerja. Program temelji tudi na upoštevanju lastnega telesa ter nadaljevanju zdravega sloga življenja takrat, ko ste doma ali na počitnicah. Smisel je vsega je, da ne pozabite na vse to, kar ste se naučuli in dosegli, ko zapustite fitnes. Program se izvaja trikrat tedensko z štirimi izkušenimi trenerji, ki so absolventi Fakultete za šport in seveda licencirani trenerji.

Osebni trenerji in meritve

Tako imenovani 4 steps for summer je sestavljen iz štirih korakov, s katerimi boste na hiter način izgubili odvečne kilograme, izoblikovali svojo postavo ter izboljšali vaš način življenja. Pri tem pa vam ne bo manjkalo zabave. Kaj vse vsebuje ali vključuje program Štirje koraki do poletja?

  • celodnevna fitnes karta (fitnes obratuje od 6h zjutraj pa do 24h)
  • možnost obiskovanja vseh vodenih vadb
  • 12 tednov osebnega trenerstva ( 2x na teden boste trenirali v manjši skupini na posebnih napravah v spremstvu osebnih trenerjev)

Da bo trening uspešen, vam bodo trenerji pripravili napotke za jedilnik, ki bodo prirejeni posebej vam. Hrana je vselej bistveni del preoblikovanja telesa in trenerji vam bodo povedali, da pravzaprav predstavlja polovico ali več tistih točk, ki vas pripeljejo do željenega rezultata. "Poskrbeli bodo tudi za specializirane meritve s pomočjo katerih vam bodo 5x izmerili: količino telesne maščobe, mišične mase, kostne mase, BMI, dnevne porabe kalorij, vitalnost metabolizma (ki predstavlja biološko starost vašega organizma) in količino tekočine v telesu. Ko boste primerjali rezultate pred, med in po programu, boste videli, da se je vse skupaj izplačalo," napove Nina Rob, trenerka v 4P Fitnesu.

Po korakih do željenega

Sam trening bo časovno razdeljen na 4 korake po tri tedne. Na vsakem koraku bomo izmerili vaš napredek  in prilagodili način treninga.

1. Korak: Spomladansko prebujanje

V prvi točki se boste spoznali boste z novimi napravami, opravili prvo meritev ter dobili vsa potrebna navodila za prehrano. S prvimi treningi se bo vaše telo začelo počasi privajati na proces hujšanja in izoblikovanja postave.

2. Korak: Aktivacija

V drugem koraku boste spremenili način treninga. Po prvih treh tednih se boste že dodobra spoznali z napravami in boste lahko izvajali že nekoliko zahtevnejše treninge. Poleg tega se boste povezali s skupino ostalih vadečih in osebnim trenerjem. Trening vam bo v čedalje večje veselje, saj se pri vadbi ne boste več tako 'mučili', ampak boste dejansko začeli uživati. Na koncu tega koraka pa boste opazili že prve spremembe pri počutju in meritvah.

3. Korak: Stopnička višje

Ponovno se spremeni inteziteta treninga. Vedno bolj boste samozavestni s svojo postavo, napredkom na napravah in si želeli novih izzivov na treningih.

4. Korak: Pripravljeni za na plažo

V zadnjem koraku, ki je hkrati tudi fizično najnapornejši, postavijo posameznika na rob njegovih zmogljivosti in mu omogočijo, da si izoblikuje postavo, ki si jo je vedno želel. Osebni trener bo vedel, koliko zmore vaše telo. Ko končate z vadbo ste pripravljeni za na plažo hkrati pa tudi na indvidualno nadaljno vadbo. In takrat si lahko čestitate.

"Ne želimo si rezultatov na kratek rok ali le kratkotrajnih, občasnih obiskovalcev. Želimo ljudem na ta način pokazati in dokazati, kaj vse je mogoče," je poudaril Vojko, ki je sicer tudi avtor nekaj strokovnih del na temo fitnesa. Program se spreminja na tri tedne. Pri tem imajo vsi možnost, da se ob morebitnih zdravstvenih težavah pozanimajo, ali so vaje za njih primerne.

Komu je namenjen koncept?

Ta program je namenjen ženskam in moškim vseh starosti, ki bi do poletja radi naredili nekaj za svoje zdravje, izboljšali svojo postavo ter ob tem izgubili še kakšen kilogram. Fokus ni na kilogramih, ampak oblikovanju telesa. Izgubljanje kilogramov pride zraven kot posledica bolj zdravega načina življenja. Ali moram že imeti kondicijo, če želim na to vadbo, je pogosto vprašanje. Ne. Program je zasnovan tako, da je primeren tudi za ljudi, ki še nikoli niso bili v fitnesu in tudi za tiste, ki se nasploh ne ukvarjajo s športnimi aktivnostmi.

Trenerji vas bodo popeljali skozi različne težavnosti in vas postopoma pripravljali na čedalje bolj intenzivno vadbo. Poučili vas bodo o rokovanju z vsemi napravami in o pravilni izvedbi vadb.

Marsikdo se bo vprašal, zakaj bi izbral ravno program 4 koraki do poletja?

Če želite v kratkem času doseči izjemne rezultate potrebujete veliko znanja in motivacije. Osebni trenerji so odlična rešitev za kaj takšnega, saj vas bodo med vajami stalno vzpodbujali in skrbeli za pravilno izvedbo vaj.

Dejstvo pa je, da je vadba z osebnimi trenerji precej draga. V 4P fitnesu smo poskrbeli, da je sedaj oseebno trenerstvo cenovno dostopno prav vsem. Glede na to, da se trening izvaja v manjših skupinah, pa tudi drugi člani poskrbijo za prijeten ambient in druženje. Pomislite, koliko denarja porabimo za avtomobile, hiše, stanovanja, zavarovanja, … Kaj pa vi in vaše telo? Vaše počutje?

Več si preberite na tej povezavi »