Prijavljene medijske strategije se bodo za nagrade Sempler potegovale v šestih tekmovalnih kategorijah. Tudi letos je največ prijav, kar 15, pritegnila kategorija inovativna uporaba komunikacijskega kanala. V kategoriji najboljše izkustvene akcije je prijavljenih 13 del, sledi kategorija najboljše ciljane akcije z 12 prijavami, zatem kategorija najboljše izrabe digitalnega okolja z 10 deli. 8 del se bo potegovalo za nagrado v kategoriji strateška uporaba medijskega spleta, 7 pa v kategoriji najboljša akcija na družbenih omrežjih.
Med oglaševalci – prijavljena so dela kar 35 različnih oglaševalcev – sta največ medijskih strategij prijavila Si.mobil (7 del) in Nova KBM (5 del), sledijo Abanka, Atlantic Grupa, Renault Nissan Slovenija in Zavarovalnica Triglav s po tremi prijavljenimi deli.
Med kreativnimi in medijskimi agencijami je po številu prijavljenih medijskih projektov na prvem mestu agencija Pristop, ki je sodelovala pri enajstih delih, sledi ji medijska agencija OMD Slovenija, ki je sama ali s partnerskimi agencijami prijavila osem projektov. Štiri medijske strategije je prijavila medijska agencija ZenithOptiMedia, po tri pa oglaševalska agencija Formitas BBDO, medijska agencija PHD Media iz Hrvaške in agencija za digitalni marketing Sonce.net.
"Število prijavljenih medijskih strategij na letošnje tekmovanje Sempler je sicer nekoliko nižje kot lani, a ni dvoma, da se oglaševalci in njihove agencije vedno bolj zavedajo pomena, ki ga ima dolgoročna medijska strategija za uspešnost njihovih marketinških oddelkov in komuniciranja s ciljnimi javnostmi. To je še posebej razvidno iz večjega števila prijav v kategorijah inovativne uporabe komunikacijskega kanala in najboljše izkustvene akcije, kar dokazuje, da so inovacije in ustvarjanje doživetij ključni elementi sodobnega marketinga, usmerjenega k potrošnikom," pravi Valerija Prevolšek, direktorica podjetja Media Pool, organizatorja in lastnika blagovne znamke Sempl.
Žirijo za nagrade Sempler letos vodi Vesna Beganović, ustanoviteljica in direktorica oglaševalske agencije Via Media iz Bosne in Hercegovine. Prijavljena dela bo poleg nje ocenjevalo še naslednjih osem članov žirije:
• Vanja Blumenšajn, solastnik in kreativni direktor v hrvaški oglaševalski agenciji Señor,
• Marina Čulić Fischer, izvršna partnerica v hrvaški agenciji Dialog komunikacije in glavna izvršna direktorica digitalne agencije Proximity Zagreb,
• Sašo Dimitrievski, partner v slovenski agenciji Pristop,
• Polona Javornik, izvršna direktorica medijskih agencij OMG in OMD Slovenija,
• Aleksandra Kregar Brus, direktorica marketinga v Atlantic Grupi,
• Mario Lovrić, izvršni direktor medijske agencije Universal McCann iz Zagreba,
• Aleksandar Poznanić, direktor marketinga v srbskem podjetju Jaffa Crvenka,
• Ivan Stanković, lastnik in direktor srbske oglaševalske agencije Communis DDB.
Žirija bo v prvem krogu ocenila in pregledala vseh 65 prijavljenih medijskih projektov in naredila ožji izbor. V drugem krogu bo izmed finalistov v vsaki tekmovalni kategoriji izbrala najboljše delo. Med vsemi najboljšimi deli bo izbrala absolutnega zmagovalca, prejemnika nagrade veliki sempler. Vsi zmagovalci bodo znani na slavnostni podelitvi konec prvega konferenčnega dne Sempla, 27. novembra 2014.
Zadnje novičke
- Hit tega poletje so kavbojski škornji v takšnem stilu
- Manca Špik tega enostavno ni mogla spregledati
- Dino (skrito v raju) je pokazal nekaj, kar v seriji nismo opazili
- Nina Osenar Kontrec je naredila zelo drzno in lepo potezo
- MasterChef Slovenija: Oddaja se poslavlja
- Rok Piletič je tokrat prekosil samega sebe, tega nismo pričakovali od njega
- Mojmir Šiftar je kar sredi tedna naredil to
- Kaj lahko pričakujemo od teh dveh znanih glasbenikov? Združila sta moči