Pevka Rihanna je tokrat namesto z novo pesmijo navdušila z novimi fotografijami, ki jih je posnela za blagovno znamko Dior.
Dior je namreč naredil novo linijo sončnih očal, ki jih je poimenoval kar Rihanna, za kampanjo pa uporabil svojo pevko.
''Kolekcija izraža zvezdo, ki se tako kot z glasbo poigrava tudi z modo. To sodelovanje označuje tudi Rihannin osebni občutek za stil s kreativnostjo Diorjevega duha,'' je modna hiša izdala o novem sodelovanju.
Zadnje novičke
- Hit tega poletje so kavbojski škornji v takšnem stilu
- Manca Špik tega enostavno ni mogla spregledati
- Dino (skrito v raju) je pokazal nekaj, kar v seriji nismo opazili
- Nina Osenar Kontrec je naredila zelo drzno in lepo potezo
- MasterChef Slovenija: Oddaja se poslavlja
- Rok Piletič je tokrat prekosil samega sebe, tega nismo pričakovali od njega
- Mojmir Šiftar je kar sredi tedna naredil to
- Kaj lahko pričakujemo od teh dveh znanih glasbenikov? Združila sta moči