Na žalost se le 4% žensk na svetu dojema kot lepe. Dove želi spodbuditi vse ženske, da se počutijo lepe in zato sledi svoji misiji ustvarjanja sveta, kjer je lepota vir samozavesti, in ne negotovosti. Dove globalna raziskava je pokazala, da se 80% žensk strinja, da je vsaka ženska lepa zaradi nečesa, ampak same te lepote ne vidijo. Aplikacija „Dove preobrazba oglasa“ bo zato prispevala k širjenju sporočil, ki govorijo o lepoti, ki jo ženske vidijo v drugih in jim omogočila, da to delijo z vsemi ženskami na socialnem omrežju.
Ta edinstven koncept, ki daje možnost ženskam, da so neposredno vpletene v kampanjo je bil nagrajen tudi s strani stroke. Kampanja je bila do sedaj že uspešno lansirana v Veliki Britaniji, Avstraliji in Braziliji ter je pozitivno vplivala na več kot 33 milijonov žensk.
Dove preobrazba oglasov se bo v Sloveniji uradno pričela 8. marca. Aplikacija, na osnovi katere lahko sodelujete v tej kampanji tudi sami, je na voljo na povezavi: www.facebook.com/dove.
Zadnje novičke
- Jerneja Ropas (Poroka na prvi pogled) je pokazala svoje dejansko stanje
- Rebeka Dremelj se je bala za svoji hčeri
- Je prav, da Tanja Žagar to počne na skrivaj?
- Zala Djurić je pokazala, kako je videti v resnici
- Tara Zupančič ima novega in pravi, da je bila to najboljša odločitev
- Igralec Domen Valič je izdal, v katero znano voditeljico je bil zelo zaljubljen