Vabi k oblikovalskemu natečaju 2ndSkin, ki je nastal v sodelovanju z najbolj priljubljenim zeliščnim likerjem na svetu in išče priložnostni dizajn, ki bo prepričal štiričlansko strokovno žirijo, v sestavi Aljoša Bagola, Anže Herbst, produktni vodja pri družbi G3 Spirits, Tjaša Kokalj, modna poznavalka in Sašo Radović, modni urednik.
Zmagovalni dizajn bo krasil kar 10.000 steklenic kultne grenčice, kar mladim ustvarjalcem prinaša izjemno priložnost za opazen nastop tako v Sloveniji kot tudi tujini. Prijave so odprte do 30. novembra 2014.
Več na: 2ndSkin.si.
Zadnje novičke
- Rebeka Dremelj se je bala za svoji hčeri
- Je prav da Tanja Žagar to počne na skrivaj?
- Zala Djurić je pokazala, kako je videti v resnici
- Tara Zupančič ima novega in pravi, da je bila to najboljša odločitev
- Igralec Domen Valič je izdal, v katero znano voditeljico je bil zelo zaljubljen
- Jerneja Ropas (poroka na prvi pogled) je lagala
- Rok Piletič je nad samim dogajanjem močno presenečen, tega resnično ni pričakoval
- Raay in Marjetka Vovk sta jo prosila, da jima plača kredit