Prve reklame se bodo pojavile v časopisu GQ, nato pa še v vseh ostalih pomembnejših modnih revijah. Nenapisano pravilo Pepe Jeansa, ki so ga upoštevali tudi tokrat, je, da za kampanjo najamejo osebo iz showbiznisa, ki privlači medijsko pozornost ter relativno neznan model, ki bo tokrat Daria Werbowy.
Potem ko je Sienna Miller postala zaščitni obraz Pepe Jeansa, se je z njimi poskušala dogovoriti tudi za dizajnersko sodelovanje. Igralka je sprva namreč načrtovala, da linijo Twenty8Tweleve, ki jo je kreirala skupaj s sestro Savannah, izda prav pod okriljem Pepe Jeansa, kasneje do sodelovanja ni prišlo, igralka pa je dobila odpoved.
Zadnje novičke
- Denis Avdić: ni ostalo več veliko časa
- Partnerka Gorana Dragića je poskrbela, da bodo o njej in njeni obleki govorili še leta
- S takšnim prigrizkom boste poleti ohranili vitko postavo in rezultat je zagotovljen
- Tokrat ni presenetil Borut Pahor, temveč njegov sin Luka
- Luka Jezeršek je presenetil, pokazal je vse svoje bogastvo
- Isaac Palma je sporočil veselo novico!
- Tako zapeljivih fotografij Iryne Osypenko že dolgo niste videli
- Pevka Alya ima novega