Beyoncé bo s priljubljeno blagovno znamko ustvarjala lastno linijo oblačil in obutve.

 

adidas in Beyoncé sta oznanila ekskluzivno sodelovanje, v sklopu katerega bosta skupaj ustvarjala novo kolekcijo oblačil ter obutve za šport in prosti čas. S skupno zgodbo želita v prvi vrsti opolnomočiti in navdihniti nove generacije športnic, ustvarjalk in voditeljic ter skozi šport ustvarjati pozitivne spremembe v svetu.

Beyoncé se je uresničila življenjska vizija

Omenjena znamka za pevko predstavlja blagovno znamko, ki neutrudno premika meje kreativnosti, pri tem pa ruši stereotipe in si vseskozi prizadeva za družbeno enakost. S sprejetjem v svojo družino so Beyoncé kot eni prvih temnopoltih lastnic blagovne znamke, izkazali veliko spoštovanje.

PREBERITE TUDI:   Beyonce spodbuja oboževalce, da začnejo uživati hrano rastlinskega izvora


Zadnje novičke

Prejšnji članekZvezde plešejo: Za Špelo Grošelj se je dobro izteklo
Naslednji članekJe Helena Blagne s tem namignila, da se nikoli ne bo upokojila?